noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Kampania marki La Mania w obiektywie Zuzy Krajewskiej

Ta polska marka podbiła serca Polek. Teraz rozszerza swój zespół

REKLAMA
noSlotData

La Mania od ponad dekady wyznacza trendy na polskim rynku odzieżowym. Stylistyka osadzona w duchu minimalizmu i przemyślane formy przyciągają uwagę miłośniczek połączenia klasyki z aktualnymi trendami. Aktualnie polska marka otworzyła rekrutację na nowe stanowisko. Poznaj szczegóły. 

La Mania zadebiutowała polskim rynku ponad 12 lat temu. Rodzinny biznes, który wyszedł spod skrzydeł Joanny Przetakiewicz, tworzy obecnie w duchu kobiecego minimalizmu, przywiązując szczególną wagę do jakości i wypracowanej przez siebie estetyki. 

La Mania to marka dla kobiet pewnych siebie, które chcą wyrazić swoją indywidualność. Projekty łączą nowoczesność z ponadczasową elegancją, inspirując do odkrywania własnego stylu i sięgania po więcej. Projekty La Mania są odpowiedzią na aktualne trendy, z drugiej strony hołdują ponadczasowej klasyce. 

Przeczytaj również: K(B)ariery: Berenika Czarnota „Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, jak dużo czasu i precyzji wymaga zaprojektowanie swetra”

La Mania – praca

Za artystyczną wizję La Manii odpowiada dyrektor kreatywna Sandra Kaczorowska wraz z zespołem. Marka obecnie rozszerza swój team aktywnie poszukując Asystenta / Asystentki działu kreacji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie Dyrektor Kreatywnej oraz Działu Kreacji w bieżących zadaniach.

Idealny kandydat / kandydatka musi cechować się profesjonalizmem, doskonałą organizacją pracy, jak i być osobą komunikatywną i lojalną. Wśród wymaganych umiejętności wymienia się przede wszystkim prawo jazdy kat. B (w tym umiejętność sprawnego poruszania się po mieście), biegłą znajomość języka angielskiego oraz znajomość pakietu MS Office.

Więcej szczegółów oferty TUTAJ  

Zdjęcie główne: fot. Zuza Krajewska

Przeczytaj również: Najnowsze oferty pracy w branży mody. Sprawdź, kto obecnie rekrutuje

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES