noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Trzech mężczyzn w piłkarskich strojach reprezentacji Ukrainy

Polska marka podbija igrzyska w Paryżu. Te reprezentacje występują w jej projektach

REKLAMA
noSlotData

Na paryskich arenach świat sportu przeplata się z modą i biznesem. Podczas tegorocznych igrzysk olimpijskich oprócz sukcesów najlepszych polskich atletów możemy podziwiać dokonania polskiej marki 4F. Aż sześć reprezentacji z łączną liczbą 380 sportowców występuje w strojach należących do podmiotu znajdującego się w portfelu spółki OTCF.

Przeczytaj również: Najlepiej ubrane polskie olimpijki, które mają świetny styl

Igrzyska w Paryżu. Te reprezentacje wybrały 4F

Kilka miesięcy temu pisaliśmy o nawiązaniu współpracy największej polskiej marki sportowej z Ukraińskim Komitetem Olimpijski. W ramach wspólnych działań zdecydowano, że 4F ubierze reprezentację naszych wschodnich sąsiadów podczas igrzysk w Paryżu (2024), Mediolanie i Cortinie (2026) oraz Los Angeles (2028).  Cieszymy się, że Ukraiński Komitet Olimpijski dołącza do sportowej rodziny 4F. To dla nas wielki zaszczyt i duża biznesowa szansa. Widzimy duży potencjał tego rynku w przyszłości – komentował Igor Klaja, prezes spółki OTCF, do której należy marka 4F.

To niejedyny kraj, którego reprezentanci rywalizują w Paryżu o najważniejsze laury w strojach przygotowanych przez 4F. Sportowców z Grecji, Chorwacji, Słowacji oraz Kosowa również możemy podziwiać podczas tegorocznych igrzysk olimpijskich w kompletach przygotowanych przez polski podmiot. To ogromny sukces 4F, który utrzymuje markę w czołówce najchętniej wybieranych sportowych brandów. Jej udział w igrzyskach w Paryżu to wspaniała nobilitacja, ale również doskonały biznesowy ruch zwiększający jej marketingową wartość.

4F wspiera polskich sportowców

Założona na początku XXI wieku marka od lat wspiera polski sport. W ostatnim czasie Polski Związek Lekkiej Atletyki i OTCF przedłużyli umowę, na mocy której polska marka została sponsorem głównym federacji. – Podpisaliśmy ośmioletnie porozumienie będące kontynuacją naprawdę udanej współpracy trwającej już od ponad dekady – mówił wiceprezes Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, Sebastian Chmara.  

Ponadto 4F ma aktywne umowy z trzema piłkarskimi klubami występującymi na co dzień w polskiej Ekstraklasie. Pierwszym z nich jest Korona Kielce, dla której marka przygotowała dwa nowe komplety strojów meczowych. Domowy nawiązujący do historii województwa świętokrzyskiego. Konkretniej mody ludowej regionu kieleckiego. Natomiast wyjazdowy inspirowany trykotami, w których najlepsza drużyna piłkarska tego regionu występowała na przełomie lat. – Bardzo się cieszymy, że firma 4F przygotowała nam nowe dedykowane koszulki meczowe. Wychodzimy w nich trochę poza tradycyjny schemat, ale myślę, że wielu kibicom ten wzór przypadnie do gustu – powiedział prezes Korona S.A., Karol Jakubczyk.

Drugim klubem, który zaufał 4F jest Piast Gliwice. – To już trzecia kolekcja odzieży stworzona przez zespół naszych projektantów dla Piasta. Tak jak poprzednie dwie powstała w ścisłej współpracy z klubem i miastem. Postawiliśmy na połączenie klasycznej elegancji z innowacyjnym podejściem. W zestawie domowym wykorzystaliśmy tradycyjny motyw pasów, a poprzez zastosowanie kolorów klubu z gradientem, udało nam się osiągnąć dynamiczny efekt. Doskonale oddaje on charakter drużyny – stwierdził Michał Czechowicz, sports marketing & teamwear director w spółce OTCF S.A. Trzecim klubem, który rozgrywa swoje mecze na najwyższym piłkarskim szczeblu w Polsce w strojach od 4F jest Stal Mielec.

Oczywiście to tylko część bieżących współprac 4F. Marka angażuje się we wsparcie między innymi klubów siatkarskich oraz koszykarskich. Jako sponsor bierze udział w organizacji wydarzeń lekkoatletycznych, pomaga indywidualnym sportowcom, a nawet występuje w roli partnera merytorycznego studiów MBA.

Przeczytaj również: Została okrzyknięta najpiękniejszą siatkarką. Kim jest Maria Stenzel, reprezentantka Polski na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu?

Sukcesy 4F za granicą

Jeżeli komuś wydawało się, że polska marka ma prawo przebić się jedynie na rodzimym rynku to 4F temu zaprzecza. Jednym z wielu zagranicznych sukcesów pochodzącego z Krakowa brandu było zeszłoroczne podpisanie umowy z Węgierskim Związkiem Lekkiej Atletyki. W ramach tej współpracy węgierscy zawodnicy wystąpili w strojach 4F podczas Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce Budapeszt 2023.

Cały Węgierski Związek Lekkiej Atletyki jest zadowolony ze współpracy z 4F. Opinie naszych sportowców potwierdzają, że podjęliśmy dobrą decyzję przy wyborze partnera technicznego. Ubrania 4F są wygodne i spełniają wszystkie potrzeby zawodników – komentował Miklós Gyulai, prezes Węgierskiego Związku Lekkiej Atletyki. Przez lata działalności mieliśmy okazję obserwować rozwój polskiej marki przy okazji umów podpisanych z wieloma zagranicznymi komitetami oraz związkami. Byliśmy świadkami wsparcia jakiego marka udzielała klubom oraz indywidualnych sportowcom. Z zaciekawieniem spoglądamy w przyszłość i wyczekujemy jej kolejnych sukcesów!

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES