noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
karton pakowanie ubrańń

Kartony do wysyłki ubrań – jak zapakować odzież, by dotarła w idealnym stanie?

REKLAMA
noSlotData

Wysyłanie odzieży do klientów to nie tylko kwestia logistyki, ale również szansa na wzmocnienie wizerunku marki. Wybór odpowiedniego kartonu zapewnia ochronę podczas wysyłki, a dodatkowo przyczynia się do dobrego zaprezentowania produktów. W naszym artykule omawiamy różne rodzaje kartonów, które sprawdzają się do wysyłki odzieży. Opisujemy, na jakie parametry należy zwracać uwagę podczas zakupu kartonów do pakowania ubrań. Udzielamy również praktycznych wskazówek na temat pakowania odzieży.

Materiał sponsorowany

Wybór kartonów do wysyłki odzieży

Wybór odpowiednich kartonów do wysyłki odzieży jest ważny nie tylko ze względu na ochronę ubrań podczas transportu, ale też z punktu widzenia marketingowego. Odzież to towar, który nie jest bardzo podatny na zniszczenie podczas transportu, jednak branża, w której estetyka ma ogromne znaczenie, powinna przykładać wagę do każdego detalu, również pakowania paczek. Mimo małej podatności na zniszczenie, istnieje kilka czynników, które wpływają na stan przesyłanej odzieży. Są to przede wszystkim: zamoczenie, zabrudzenie, rozdarcia (np. gdy ozdoby przy ubraniach nie zostaną odpowiednio zabezpieczone i pozahaczają materiał). Jakie więc kartony wybrać, by jak najlepiej przygotować przesyłkę z ubraniami?

Karton klapowy – karton na każdy rozmiar

Karton klapowy doskonale sprawdza się w przypadku wysyłki odzieży różnego rodzaju. Jego charakterystyczna konstrukcja z uchylanymi klapami, pozwala na łatwe otwieranie i zamykanie opakowania. Dzięki temu podczas pakowania przesyłki ma się wygodny dostęp do środka, a to pozwala na staranne poukładanie wysyłanych ubrań. Jedną z głównych zalet kartonów klapowych jest ich uniwersalność. Są one dostępne w szerokiej gamie rozmiarów. Pozwala to na ich wykorzystanie do pakowania zarówno pojedynczych sztuk odzieży, jak i większych zestawów czy całych kolekcji. Niezależnie od tego, czy wysyła się lekką koszulkę, ciężki sweter czy delikatną suknię, karton klapowy o odpowiednich parametrach będzie dobrym wyborem do przygotowania paczki.

Jeśli potrzebujesz kartonów klapowych odpowiednich do wysyłki odzieży, znajdziesz je na stronie Grembox.pl

Karton fasonowy – karton dostosowany do każdego fasonu

Kartony fasonowe od lat służą firmom do optymalnego pakowania i prezentacji odzieży. Główną zaletą tego typu kartonów jest możliwość dostosowania ich do różnorodnych fasonów odzieży. Dostosowanie rozmiaru i kształtu opakowania do konkretnego produktu minimalizuje ryzyko powstawania zagnieceń podczas transportu. Precyzyjna forma kartonów fasonowych sprawia, że idealnie nadają się do pakowania delikatnych sukienek, eleganckich garniturów, ale także obszernych płaszczy. Każdy rodzaj odzieży zostanie odpowiednio zabezpieczony. Poza zapewnieniem ochrony, kartony fasonowe pełnią również funkcję marketingową, umożliwiając firmom podkreślenie swojej wyjątkowości. Możliwość personalizacji opakowań, nie tylko pod względem wymiarów, ale i designu, pozwala na wyróżnienie marki wśród konkurencji. Eleganckie i dopracowane opakowanie zwiększa wartość produktu w oczach odbiorcy i buduje pozytywne wrażenie na temat firmy.

Kartony fasonowe w dużej ilości wariantów dostępne są w sklepie internetowym Grembox.

Karton z tasiemką zrywającą i paskiem klejowym – karton ułatwiający komunikację z klientem

Karton z tasiemką zrywającą i paskiem klejowym to rodzaj kartonu fasonowego, który został zaprojektowany z myślą o tym, by zwiększyć wygodę zarówno sprzedawcom, jak i odbiorcom. Karton z tasiemką zrywającą oferuje prosty i bezpieczny sposób otwierania opakowania bez konieczności używania nożyczek czy innych narzędzi, które mogą przypadkowo uszkodzić zawartość. Ta funkcja jest szczególnie pożądana przez klientów, którzy cenią sobie łatwość i bezpieczeństwo w dostępie do zakupionych produktów. Dzięki tasiemce zrywającej, otwieranie kartonu staje się intuicyjne i bezproblemowe. Wpływa to pozytywnie na pierwsze wrażenie klienta i jego zadowolenie z zakupu. Pasek klejowy na kartonie nie tylko ułatwia proces pakowania, eliminując potrzebę stosowania dodatkowej taśmy klejącej, ale również zapewnia solidne zamknięcie opakowania. To ważne z punktu widzenia bezpieczeństwa wysyłanych towarów – karton jest chroniony przed przypadkowym otwarciem w trakcie transportu. 

Kup kartony z paskiem klejowym i tasiemką zrywającą na Grembox.pl

Parametry kartonu do wysyłki odzieży – na co zwracać uwagę?

Po wybraniu, który rodzaj kartonu będzie w naszej firmie najbardziej odpowiedni, należy jeszcze zwrócić uwagę na parametry poszczególnych kartonów. Ważne są przede wszystkim:

  • Rozmiar kartonu – musi być jak najlepiej dostosowany do wielkości zamówienia. Firmy zajmujące się sprzedażą odzieży powinny mieć w swoim asortymencie kilka wymiarów opakowań, by móc realizować zarówno małe, jak i duże zamówienia.
  • Gramatura tektury – odpowiada ona za sztywność kartonu i jego wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne. Im większa gramatura, tym bardziej odporna na rozdarcie tektura. Dla wysyłek odzieży przez firmy e-commerce najbardziej popularna wartość gramatury oscyluje w granicach 380 g/m2.
  • Kolor tektury – jeśli decydujemy się na gotowe rozwiązanie (bez personalizowanego nadruku), do dyspozycji mamy tradycyjne kartony brązowe oraz białe. Kolor kartonu ma wpływ na aspekty wizerunkowe.
  • Ilość warstw papieru – w sprzedaży dostępne są opakowania wykonane z tektury falistej 3-, 5- i 7-warstwowej. Do wysyłki odzieży w większości wypadków wystarczają kartony trzywarstwowe.

Metody pakowania odzieży

Odzież należy spakować przede wszystkim w taki sposób, by dotarła do klienta w jak najlepszym stanie. Ubrania powinny być schludnie poskładane, a wszystkie elementy ozdobne (np. cyrkonie lub dekoracyjne guziki) dodatkowo zabezpieczone bibułką. Te aspekty to podstawa prawidłowego pakowania odzieży. Jeśli zależy nam na pozytywnym wizerunku, warto do tego dołożyć kilka drobnych, miłych gadżetów. Dobrym wyborem jest owinięcie zamówienia w kolorową bibułkę i przyklejenie naklejki z podziękowaniem za zakup. Można też pójść krok dalej i każde ubranie wysłać spakowane w oddzielnym worku foliowym – będzie to podwójne zabezpieczenie przeciw pognieceniom, a dodatkowo ochroni ubrania przed ewentualnym zamoczeniem. Jeśli w kartonie jest wolna przestrzeń, warto wypełnić ją specjalnymi wypełniaczami. Doskonale sprawdzi się skropak – czyli biodegradowalne chrupki z tworzyw naturalnych. Tak przygotowaną przesyłkę należy zabezpieczyć taśmą pakową, a jeżeli stosujemy kartony fasonowe z paskiem klejowym – po prostu zdjąć zabezpieczenie i docisnąć wieko do ściany pudełka.

Kartony do pakowania odzieży – podsumowanie

Wybierając kartony do wysyłki odzieży, ważne jest, aby zwrócić uwagę na szereg czynników, które zapewnią nie tylko bezpieczeństwo przesyłanych ubrań, ale także podkreślą wizerunek firmy. Kartony klapowe oferują łatwość w dostępie do zawartości i uniwersalność, dzięki czemu sprawdzają się przy wysyłaniu różnorodnych rodzajów odzieży. Są dostępne w wielu rozmiarach, co umożliwia dopasowanie opakowania do konkretnej przesyłki. Z kolei kartony fasonowe, dostosowane do specyficznych wymiarów i kształtów odzieży, minimalizują ryzyko zagnieceń, chroniąc produkty w sposób optymalny. Ich precyzyjne wykonanie nie tylko zabezpiecza odzież, ale także służy jako narzędzie marketingowe, podnosząc prestiż firmy. Kartony z tasiemką zrywającą i paskiem klejowym zwiększają wygodę zarówno dla sprzedawców, jak i klientów, oferując łatwe otwieranie i solidne zabezpieczenie przesyłki. Przy wyborze kartonu do wysyłki odzieży warto również zwrócić uwagę na parametry takie jak gramatura tektury, kolor czy ilość warstw papieru. Użycie materiałów ochronnych i wypełniaczy jest kluczowe dla zachowania dobrego stanu wysyłanych ubrań i pozytywnego odbioru przez klientów.

Wysokiej jakości kartony do pakowania i akcesoria opakowaniowe znajdziesz u producenta opakowań Grembox.

Przeczytaj również: „Każda nasza kolekcja musi być cruelty-free” Właściciele wegańskiej marki Bohema Clothing o produkcji w modzie zrównoważonej [wywiad]





REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

biznes

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES