noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Mango hiszpański gigant odzieżowy sklep stacjonarny witryna

Mango stawia na nowy koncept. Miłośnicy designu będą zachwyceni!

REKLAMA
noSlotData

Mango intensywnie pracuje nad rozwojem konceptu z akcesoriami do domu. Już w przyszłym roku hiszpańska sieć otworzy pierwsze salony stacjonarne Mango Home.

Boom na stylowe dodatki do domu w atrakcyjnych cenach trwa w najlepsze. Rynek zdominowały Zara Home i H&M Home, a teraz kolejna popularna marka odzieżowa, postanowiła wyjść naprzeciw tym trendom, rozwijając własną sieć sklepów z akcesoriami domowymi.

Mango, hiszpański gigant odzieżowy, od kilku lat z powodzeniem testował ten koncept w kilku europejskich krajach. Do tej pory produkty te były dostępne w wydzielonych strefach w sklepach Mango. Teraz nadszedł czas na oddzielenie ich od oferty odzieżowej i otwarcie autonomicznej sieci sklepów stacjonarnych pod szyldem Mango Home.

Przeczytaj również: Internet oszalał na punkcie tych kubków. Na czym polega fenomen Stanley Cup?

Mango Home stawia na ekspansję online i sklepy stacjonarne

W 2023 roku Mango Home, detalista odzieżowy, poszerzył swoją ofertę o nowe linie produktów do aranżacji wnętrz.Obecnie firma planuje rozszerzyć swoją działalność online na nowe rynki, takie jak Turcja. Dodatkowo, w 2025 roku Mango Home zamierza otworzyć pierwsze sklepy stacjonarne.

Obecnie produkty Mango Home są dostępne w 5 sklepach fizycznych w Hiszpanii (m.in. w Madrycie, Barcelonie i Saragossie) oraz w 32 sklepach internetowych, głównie w Europie i USA.

Nowe kierownictwo ma pomóc firmie w realizacji jej strategicznych celów na lata 2024-2026, w tym wzmocnieniu pozycji Mango Home na rynku i poszerzeniu oferty produktowej.

Znamy dyrektora zarządzającego Mango Home 

Na czele Mango Home stanie Nuria Font, która dołączyła do szeregów Mango w 2006 roku jako menedżer produktu w dziale zarządzania produktami, zajmując kolejno wyższe stanowiska w strukturze sieci. Na nową pozycję awansował ze stanowiska dyrektora działu sprzedaży hurtowej Mango. W tej roli zastąpi Laurę Vila, która od 2021 roku sprawowała pieczę nad wprowadzeniem na rynek linii artykułów do domu. Jak poinformowała sieć, Vila opuszcza po 17 latach Mango, by „podjąć nowe wyzwania zawodowe”. 

Zdjęcie główne: mat. prasowe

Przeczytaj również: W 2023 roku przychody włoskiego sektora odzieży męskiej wzrosły o 4,7 proc.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

mango

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES