noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

PayU i Klarna łączą siły. Co to dla nas oznacza?

REKLAMA
noSlotData

Klarna, globalna sieć płatności i zakupów wspierana przez sztuczną inteligencję, nawiązała współpracę z liderem płatności online w Polsce, firmą PayU. Nowy partner dystrybucyjny szwedzkiego fintechu początkowo udostępni rozwiązania Klarny dla wybranej grupy klientów. Jak ta współpraca wpłynie na jakość proponowanych usług?

Przeczytaj również: Polski gigant wyceniony na 36 mld zł. Noble Securities podtrzymało wcześniejszą rekomendację dla jego akcji

PayU i Klarna – zmiany dobre dla konsumentów

PayU GPO – globalny dostawca usług płatniczych, obsługujący płatności dla podmiotów e-commerce każdej wielkości na ponad 40 rynkach na świecie, udostępni rozwiązania Klarna w pierwszej kolejności klientom w Polsce. Już teraz kupujący online mogą skorzystać z flagowych rozwiązań Klarny: „Zapłać za 30 dni” oraz „Zapłać w 3 ratach” w wybranych sklepach współpracujących z PayU.

Płatności odroczone to nie metoda płatności, to nowy wymiar zakupów, w których kupujący na pierwszym miejscu stawiają wygodę. Klarna rozumie potrzeby nowoczesnych e-konsumentów w tym zakresie i na nie odpowiada. Partnerstwo, które nawiązaliśmy ze szwedzkim dostawcą usług BNPL, to bardzo dobre uzupełnienie naszej dotychczasowej oferty płatności odroczonych, szczególnie dla merchantów, którzy myślą o międzynarodowej ekspansji i poszukują rozwiązań znanych na wielu rynkach – mówi Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Development EMEA, PayU GPO.

Partnerstwo pomiędzy fintechami otwiera nowe możliwości przed polskimi markami i sklepami internetowymi każdej wielkości. Współpracujący z PayU właściciele sklepów internetowych będą mogli zaoferować swoim klientom nowe, elastyczne metody płatności, sami natomiast zyskają wsparcie w rozwoju oraz ekspansji zagranicznej – partnerstwo PayU z Klarną w przyszłości obejmie bowiem również kolejne rynki CEE. 

Nawiązanie współpracy z PayU, wiodącym dostawcą usług płatniczych w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), to dla nas przełomowy moment i ogłaszamy to z wielką radością. Dla szerokiej sieci przedsiębiorstw i właścicieli sklepów, którzy już są związani z PayU, integracja z systemem Klarny nigdy nie była prostsza. Globalnie Klarna jest liderem rynku BNPL, ale lokalnie niezwykle ważne jest wsparcie  takich właśnie partnerów, jak PayU. To dla nas bardzo ważny krok w rozwoju nie tylko w Polsce, ale w całym, rozległym regionie CEE – mówi Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland.

Przeczytaj również: Allegro chce podbić Europę Środkowo-Wschodnią. Już wkrótce zadebiutuje na nowym rynku

O Klarnie

Od 2005 r. Klarna realizuje misję zrewolucjonizowania branży bankowości detalicznej. Dzięki 150 milionom aktywnych użytkowników na całym świecie i 2 milionom transakcji dziennie, Klarna spełnia zmieniające się wymagania konsumentów, pomagając im oszczędzać czas i pieniądze, jednocześnie lepiej zarządzać przepływem gotówki i podejmować świadome decyzje zakupowe. Już ponad 400 000 globalnych partnerów handlowych, w tym H&M, Saks, Sephora, Macy’s, IKEA, Expedia Group i Nike, zintegrowało innowacyjną technologię Klarny, aby zapewnić swoim klientom bezproblemowe zakupy online i w sklepach tradycyjnych. Zatrudniająca ponad 5000 pracowników Klarna jest aktywna na 45 rynkach.

O PayU GPO

PayU GPO (Global Payment Organization) to jeden z największych dostawców usług płatniczych dla e-biznesów na świecie, procesuje transakcje na 40+ najdynamiczniej rozwijających się rynkach e-commerce i oferuje 400+ zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych metod płatności. Firma jest pionierem i liderem płatności internetowych w Polsce, działa na rzecz rozwoju tego rynku już od ponad 20 lat i cieszy się zaufaniem największych marek e-commerce w Polsce oraz milionów e-konsumentów. Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU GPO w Polsce obejmuje m.in.: płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne, całkowicie online-owe raty, płatności odroczone (BNPL), portfele elektroniczne (Apple Pay, Google Pay), BLIK, szybkie przelewy internetowe, karty płatnicze, płatności subskrypcyjne, płatności wielowalutowe. 

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

biznes

moda

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES