noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Hermes

The ICON Agency rozszerza współpracę z Maison Hermès

REKLAMA
noSlotData

Od 1 stycznia 2024 roku The ICON Agency oficjalnie rozszerzyła współpracę z francuskim domem mody Hermès.

Przeczytaj również: Ponad 280 nowych miejsc pracy od Hermes. Luksusowa marka otworzyła ekologiczny warsztat

Od 2019 roku agencja reprezentuje francuski dom mody w zakresie usług PR, relacji z talentami, a także zarządzania showroomem. Od 2021 roku The ICON Agency jest również odpowiedzialna za komunikację Hermès Beauty. Począwszy od tego roku, agencja przejęła całą komunikację z mediami oraz talentami Hermès Perfumes.

Daria Graczykowska, head of PR w The ICON Agency, pozostaje osobą odpowiedzialną za wdrażanie kompleksowej strategii komunikacyjnej oraz odpowiada za zespół dedykowany temu Klientowi.

Przeczytaj również: Podsumowanie roku 2023: The ICON Agency „Naszą siłą jest kompleksowe podejście do obsługi klientów”

The ICON Agency to warszawska agencja kreatywna od 2015 roku świadcząca kompleksowe usługi dla marek  sektora fashion, beauty i lifestyle. Działania 360’ rozpoczynają się na tworzeniu strategii PR-owych, kończąc na organizacji evetów i wdrażaniu niestandardowych działań. The ICON Agency od lat dumnie współpracuje ze światowymi markami jak Hermès, Dyson czy Bimba y Lola. 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES