noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Po dwóch i pół roku kierowania amerykańską marką obuwniczo-odzieżową, Susie Mulder ustępuje ze stanowiska. Tymczasowo jej obowiązki przejmie Nina Flood, dyrektorka generalna Timberland na rynek europejski (EMEA).

Susie Mulder ustępuje ze stanowiska prezeski marki Timberland

REKLAMA
noSlotData

Po dwóch i pół roku kierowania amerykańską marką obuwniczo-odzieżową Susie Mulder ustępuje ze stanowiska. Tymczasowo jej obowiązki przejmie Nina Flood, dyrektorka generalna Timberland na rynek europejski (EMEA).

Przeczytaj również: Najgorętsza skandynawska marka rozpocznie współpracę z H&M. Tych projektów nie kupisz jednak w Polsce

Susie Mulder przestaje pełnić funkcję prezeski

Wiadomość o odejściu prezeski, która objęła to stanowisko w kwietniu 2021 roku została ujawniona przez amerykański Footwear News. Magazyn nie podał jednak powodów rozstania marki z Susie Mulder.

Z opublikowanego materiału dowiedzieliśmy się natomiast, kto przejmie jej obowiązki. Tymczasowo nową prezeską marki zostanie Nina Flood. Czy ma ona szansę zostać na dłużej na tym stanowisku? Z pewnością nie brakuje jej doświadczenia. Doskonale zna ona całą grupę. Dołączyła do niej w 2003 roku, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu w brandzie Nautica. Następnie miała okazję zarządzać takimi markami jak Kipling, Eastpak i Jansport.

Przeczytaj również: Dlaczego millennialsi się nie starzeją? Tiktok szuka odpowiedzi

O marce Timberland

Przedsiębiorstwo zostało założone w 1952 roku przez szewca Nathana Swartza. Markę charakteryzuje opracowana technologa bezpośredniego wtapiania cholewki w podeszwę, dzięki czemu jej buty były w stu procentach wodoodporne. Przedstawicielem Timberland w Polsce jest Marketing Investment Group z siedzibą w Krakowie. W Polsce znajduje się 19 sklepów stacjonarnych marki (w tym 3 sklepy typu outlet).

Timberland jest jedną z flagowych marek amerykańskiej grupy VF Corp, która obecnie zmaga się z trudną sytuacją na rynku. W pierwszych sześciu miesiącach roku obrotowego, który zakończył się pod koniec września, marka odnotował spadek sprzedaży o 6 proc. do 742,5 mln USD.

Przeczytaj również: Wspominamy jeden z zapachów Kim Kardashian

Zdjęcie główne: LinkedIn

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES