Dział wyścigowy włoskiego producent samochodów sportowych poinformował w niedzielę o odnowieniu współpracy z niemieckim producentem artykułów sportowych.
Scuderia Ferrari odnowiła wieloletnią współpracę z Pumą. Niemiecki producent od przyszłego roku będzie jej partnerem premium. – W następnych latach Puma będzie naszym partnerem licencyjnym dla produktów marki Ferrari oraz dostawcą odzieży zespołu F1 i odzieży wyścigowej dla Ferrari – dodano w komunikacie. Nie poinformowano przy tym, o wartości podpisanej umowy.
Odnowienie partnerstwa jest symbolem wzmocnienia wieloletniej współpracy obu podmiotów. Pierwszy raz Puma dostarczała swoje produkty zespołowi z Formuły 1 już w 2005 roku. Wtedy to Ferrari otrzymywało od niej odzież sportową, buty i akcesoria.
Przeczytaj również: Jak osiągać cele ESG? Wszystko, co musisz wiedzieć o celach zrównoważonego rozwoju
Zdjęcie główne: