noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
woshwosh Martyna Zastawna

Martyna Zastawna z woshwosh jedną z 15 kobiet na świecie wybranych do Fortune Most Powerful Women

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Martyna Zastawna, założycielka woshwosh, znalazła się w prestiżowym gronie 15 najbardziej obiecujących kobiet w biznesie na świecie. Jej działania w kierunku rozwoju sustainability w Polsce i w Europie zostały docenione przez Departament Stanu USA. 

Martyna Zastawna swoją działalność biznesową rozpoczęła od wyczyszczenia i nadania drugiego życia jednej parze butów. Aktualnie, pod szyldem woshwosh polska przedsiębiorczymi i promotorka zrównoważonego rozwoju, prowadzi pierwszą w Polsce i Europie firmę zajmującą się cyrkularnością obuwia. Marka działa na rynku od 2015 roku i dała drugie życie już ponad 350 tysiącom par butów. Poza działalnością usługową, woshwosh również współpracuje z firmami, wspierając działania proekologiczne generujące oszczędności. Edukuje i poszerza świadomość w zakresie Zero Waste w biznesie. Woshwosh od lat aktywnie angażuje się również w akcje pomocy najuboższym, organizując zbiórki używanego obuwia.

Martyna Zastawna jedną z najbardziej inspirujących kobiet w biznesie

Działania Martyny Zastawnej zostały dostrzeżone przez Departament Stanu USA. Jako jedna z 15 kobiet na całym świecie, polska przedsiębiorczyni została wybrana do Fortune Most Powerful Women- U.S. Department of State Global Women’s Mentoring Partnership. Martyna Zastawna została doceniona za wkład w rozwój sustainability w Polsce i w Europie oraz poszerzanie wierzy o ekologii, odpowiedzialności społecznej i zrównoważonym rozwoju na rynku modowym.

Tym wyjątkowym wyrożnieniem Martyna Zastawna pochwaliła się właśnie na swoich profilach społecznościowych.

W maju przez kilkanaście dni – w Waszyngtonie, Nowym Jorku, Filadelfii, San Francisco, Harvardzie i Atlancie będę miała niezwykła okazję spotykać się z przedstawicielami świata polityki, nauki i przede wszystkim biznesu. Patagonia, Nike, Allbirds, Google, Pinterest, Unilever – to tylko część firm, z którymi będę miała przyjemność rozmawiać, czerpać inspirację, ale także opowiadać o rozwoju sustainability w Polsce i Europie♻

– napisała na LinkedIn.

Podczas wizyty w USA twórczyni woshwosh będzie miała okazję poznać czołowych przedstawicieli świata nauki, biznesu i polityki na świecie. Jak sama zaznacza, będzie to dla niej wyjątkowa możliwość sięgnięcia po nowe inspiracje i innowacyjne rozwiązania, jak również doskonała okazja, by zaprezentować Polskę na arenie międzynarodowej. Czas pokazać, że wszystko jest możliwe! – podkreśla Martyna Zastawna w swoim wpisie.

Przeczytaj również: Jaką strategię mają marki luksusowe na zmiany klimatyczne?

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES