30 marca Peek&Cloppenburg otworzył jeden ze swoich największych sklepów w Polsce. O otwarciu nowego butiku i dalszych planach ekspansji względem Warszawy rozmawiamy z Mario Feistem – Regionalnym Managerem Sprzedaży w Peek&Cloppenburg.
Nowy koncept sklepu Peek&Cloppenburg
2 marca Peek&Cloppenburg zaprezentował klientom swój odświeżony salon sprzedaży w Westfield Arkadia, a niecały miesiąc później świętuje uroczyste otwarcie dziesiątego sklepu marki w Polsce, w Atrium Promenada. Koncept wynosi nasze wrażenia zakupowe na nowy poziom, oferując większą powierzchnię handlową i lepsze rozmieszczenie poszczególnych brandów. Przestrzeń wzbogacona została o wyraźny podział na odzież męską i damską, co zapewni jeszcze bardziej osobiste doświadczenie klientów. Podczas weekendu otwarcia salonu w Atrium (30 marca – 2 kwietnia) na odwiedzających czekać będzie wiele atrakcji oraz specjalna zniżka na cały asortyment dla nowych i obecnych członków programu lojalnościowego Insider.
Z okazji eventu dla prasy, mieliśmy szansę zadać kilka pytań Mario Feistowi – Regionalnemu Managerowi Sprzedaży w Peek&Cloppenburg.
Redakcja FashionBiznes.pl: Dlaczego postawiliście na nowy P&C właśnie w centrum handlowym Promenada w Warszawie?
Mario Feist, Regionalny Manager Sprzedaży P&C: To nasz 10 sklep w Polsce i 3 w samej Warszawie. Dzięki obecności w wielu miastach mamy możliwość zaoferować naszym klientom i klientkom z różnych części kraju niepowtarzalne doświadczenia zakupowe. Salon sprzedaży w Atrium Promenada to nasza pierwsza lokalizacja po prawej stronie Wisły i to miało dla nas największe znaczenie. Powierzchnia wynosząca prawie 3500 m2 została jasno podzielona na parter poświęcony modzie damskiej i pierwsze piętro z odzieżą męską, by zapewnić klientom jak największy komfort zakupów.
Czy Peek&Cloppenburg ma więcej planów na rozwój na terenie naszej stolicy?
Warszawa jest dla nas kluczową lokalizacją, ze względu na wysoką rozpoznawalność naszej marki oraz liczne grono stałych klientów. Ciągle sprawdzamy interesujące nas nieruchomości w Polsce, by poszerzyć portfolio naszych sklepów.
Czy wysoka inflacja wpłynęła na wyniki zakupowe i ruchy klientów w waszych sklepach?
Podobnie jak wielu innych, również i my jesteśmy zaniepokojeni spadkiem frekwencji w naszych sklepach. Zawsze odpowiadamy na potrzeby klientów, wciąż się rozwijamy i w przyszłości nadal będziemy oferować naszym klientom wyjątkowe możliwości zakupowe w naszych salonach. Krokiem, który już podjęliśmy w tym celu, była przebudowa naszego sklepu w Arkadii, dzięki której mogliśmy powitać naszych klientów na powiększonej powierzchni.
Które marki z oferty Peek&Cloppenburg najczęściej wybierają wasi klienci?
Oprócz naszych ekskluzywnych marek, dostępnych wyłącznie w sklepach P&C takich jak Jake*s i Review, zainteresowaniem cieszą się również znane światowe marki – m.in. Hugo, Tommy Hilfiger, Joop!, Polo Ralph Lauren, Armani Exchange, Marc O’Polo i Marc Cain.
Grupa Peek & Cloppenburg z siedzibami w Düsseldorfie oraz Wiedniu posiada dziś bardzo silną renomę jednego z największych multibrandowych domów odzieżowych w Europie. Jako dostawca wielokanałowy, udostępnia swoją ofertę klientom na całym świecie za pośrednictwem 5 sklepów internetowych oraz ponad 160 salonów stacjonarnych. Obecnie Grupa zatrudnia ok. 16 tys. pracowników w 16 krajach. Oprócz marki P&C, do Grupy należy również firma oferująca konfekcję męską ANSON’S oraz Magasin du Nord.
Zdjęcie główne: mat. prasowe
Przeczytaj też: Rekordowe wyniki Deichmann. Kluczem do sukcesu okazała się jakość i cena