noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Burda Media Polska podjęła decyzję o zamknięciu “Elle Man”, “Focus” i “Samo Zdrowie”

REKLAMA
noSlotData

W ramach reorganizacji portfolio Burda Media Polska podjęła decyzję o zamknięciu grupy tytułów związanych z marką „Focus” („Focus”, „Focus Historia”, „Focus Coaching”) oraz magazynów „Elle Man” i „Samo Zdrowie”.

„Podejmując decyzję o reorganizacji portfolio, Burda reaguje na dynamicznie zmieniającą się sytuację rynkową, która wynika głównie z szybko rosnących kosztów papieru, energii i usług, a także ze zmian w zachowaniach konsumenckich. Reorganizacja portfolio pozwoli także na usprawnienie działań operacyjnych firmy i efektywną realizację przyjętej strategii rozwojowej” – czytamy w oświadczeniu Burda Media Polska.

Jeszcze w lipcu ub.r. Burda Media Polska odkupiła od Gruner und Jahr marki wydawnicze „Focus” wraz z portalem Focus.pl Wydawnictwo podkreślało wtedy, że umożliwi to dalszy rozwój magazynów „Focus” na polskim rynku i kontynuację prac nad dopasowaniem treści do oczekiwań polskich odbiorców. Magazyn „Focus” pojawił się na polskim rynku w styczniu 1993 roku.

Magazyn „Elle Man” pojawił się na rynku 2014 roku, początkowo ukazywał się dwa razy w roku. Na początku 2018 roku został przekształcony w kwartalnik, a jego redaktorem naczelnym został dziennikarz TVN Olivier Janiak.

Ostatnie numery magazynów z rodziny „Focus” oraz magazynu „Samo Zdrowie” pojawią się na rynku w lutym 2022. Ostatni numer „Elle Man” zostanie wydany w marcu br.

>>> Przeczytaj również: PR-owiec to nie handlowiec – cz.I. Na czym polega praca PRowca? Rozmawiamy z Heleną Korniejew, Karoliną Gadzimską i Kamilą Cichocką

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES