noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Też myślicie o zakupie nowego dresu? Oto nasze propozycje polskich marek, na które warto postawić

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Pandemia sprawiła, że na jakiś czas musieliśmy pożegnać się z eleganckimi ubraniami czy dress codem do pracy. Niemalże cały świat zaczął pracować zdalnie, a co za tym idzie, marynarki, kostiumy i inne bardziej oficjalne stroje poszły lekko w odstawkę. Modowe trendy w tym roku uległy zmianie. Przedstawiamy polskie marki modowe, które mogą być odpowiedzią.

Dres zamiast małej czarnej?

Wraz z tym, jak zaczęliśmy spędzać więcej czasu w domu, wzrosły nasze potrzeby na mniej zobowiązujące stroje.  Nikogo chyba nie powinno dziwić, że dresy zyskały na popularności. Wzrosło zapotrzebowanie na wygodne ubrania “po domu”, a na odpowiedź branży modowej nie trzeba było długo czekać.

Marki odzieżowe odnotowały wzrost udziału casual i spadek sprzedaży odzieży formalnej.

Primark odnotował wzrost sprzedaży piżam, a u marek takich jak Vistula, Bytom czy Deni Cler asortyment formalny stanowił mniej niż połowę sprzedaży. Część marek, obserwując zmieniające się trendy, postanowiła zainwestować w bardziej casualowe kolekcje.

Też myślicie o zakupie nowego dresu? Oto nasze propozycje polskich marek, na które warto postawić.

TOP 8 POLSKICH MAREK

HIBOU

Hibou stawia przede wszystkim na wygodę, prostotę i jakość. W jej ofercie znajdziemy odzież domową, piżamy a także kolekcję typu “basic”. Marka do produkcji używa głównie organicznej bawełny i lenu, a ubrania są szyte ręcznie w szwalniach w Polsce.

LOCAL HEROES

Styl marki Local Heroes w założeniu jest dość luźny, dla tego, jeśli ktoś szuka niezobowiązujących ubrań, to bez problemu znajdzie je właśnie tutaj. Marka nie mydli oczu ładnym słowami typu “ekologia”, za którymi czasem niestety nic nie stoi. Otwarcie piszą, że jeszcze nie są zrównoważoną marką.

SERAFIN ANDRZEJAK

SERAFIN ANDRZEJAK – to autorska marka Serafina, a zarazem dyrektora 
kreatywnego marki, znanego dotąd z wysokiego krawiectwa, łączącego 
minimalistyczne i czyste formy w niecodzienny sposób. Oversizowe 
bluzy, noszone zarówno jako sukienki, są pierwszym elementem kolekcji 
kapsułowej, inspirowanej modą uliczną lat 90. Charakteryzują się one 
ponadsezonowymi krojami i kolorami. Dzięki takiemu podejściu możemy 
stworzyć szafę na co dzień, która nigdy nie wyjdzie z mody.

NAGO

O marce Nago pisaliśmy już wcześniej. Polska firma ma w swojej ofercie zarówno luźne rzeczy na “po domu”, jak i ofertę bardziej sportową. Wszystko niezobowiązująco, ale elegancko.

Fot. Nago / materiały prasowe

NUDYESS

Nudyess to minimalizm w modnym wydaniu. Ta polska marka zasługuje na uwagę przede wszystkim ze względu na casualowe sukienki, które ma w swojej ofercie. Prostota i wygoda w ładnym wydaniu.

Fot. Nudyess / materiały prasowe

MUUV

MUUV to marka założona przez dwie Polki, które za priorytet stawiają sobie dbałość o detale i dobrą jakość. Widać to zresztą w wykończeniach ich ubrań. Oprócz bardziej eleganckich kolekcji, marka ma też sporą ofertę “home wear”.

mat. prasowe MUUV

SPRANDI

Sprandi to nie tylko buty! W tym sezonie marka startuje z nową kolekcją ubrań! Super wygodne bluzy, spodnie dresowe, T-shirty, dresowe sukienki, topy i szorty – dla kobiet, mężczyzn i dzieci! A wszystko uszyte z wysokiej jakości dzianin bawełnianych w najmodniejszych kolorach – m.in. zgaszony róż, eggshell, miętowy, czarny, bananowy, oliwkowy. Zobaczcie lookbook Sprandi z komfortową odzieżą!

Sprandi kolekcja odzieżowa, Fot. materiały prasowe CCC

CUORI E PICCHE

Na Cuori e Picche, markę, która zaczynała swoją działalność od wysepki w poznańskiej galerii, patrzę z nie lada uznaniem. Nie dość, że w krótkim czasie Marice udało się skutecznie rozpromować markę, to jeszcze wyprowadziła ją aż na wyżyny luksusu. Zresztą, taki cel przyświecał jej od początku.

Czy tak już zostanie?

Specjaliści podkreślają jednak, że ten trend, o ile obecna sytuacja nie będzie się powtarzać co kilka lat, jest chwilowy. Z jednej strony nie potrzebujemy teraz eleganckich ubrań, z drugiej bardzo za nimi tęsknimy. Wyczekiwany zatem “powrót do normalności” może zatem z powrotem odwrócić tendecję modowe.

>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: Czy luksus jest eko?

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES