noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Krakowski MIG Group – właściciel sieci Sizeer – pozyskał inwestora

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

JD Sports, czyli największy brytyjski detalista odzieży sportowej, ogłosił, że nabywa 60 proc. polskiej firmy Marketing Investment Group (MIG) – właściciela m.in. sieci sklepów Sizeer. 

Pomimo pandemii, firmy sprzedające odzież oraz akcesoria sportowe, w tym JD Sports czy MIG, osiągają dobre wyniki finansowe, co zachęca je do wchodzenia na nowe rynki. Dla JD Sports Europa Środkowo-Wschodnia zdaje się być głównym targetem rozwojowym choćby ze względu na Brexit. Peter Cowgill, Prezes Zarządu JD, powiedział w zeszłym miesiącu, że spółka szukała centrum dystrybucji w Unii Europejskiej, by uniknąć konieczności płacenia ceł. 

JD Sports na drodze po tytuł największej sieci sklepów odzieży i akcesoriów sportowych na świecie

Przypomnijmy, że w 2018 roku JD Sports nabyło sieć sklepów Finishline, w 2019 Footasylum, w ubiegłym roku Shoe Palace, a w lutym 2021 roku DTLR Villa. Przejęcie właściciela Sizeer to ogromny krok na roadmapie JD Sports, który ma szansę stać się największą siecią sklepów odzieży oraz akcesoriów sportowych na świecie, tym samym wyprzedzając Foot Locker’a. 

Poniżej przedstawimy wykres akcji JD Sports Fashion PLC w ciągu ostatnich 6 miesięcy (17.09.2020 – 15.03.2021)

@LondonStockExchange

Szansa dla MIG

Krakowska spółka MIG działa na działa w dziewięciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, prowadząc 410 sklepów detalicznych i powiązanych stron internetowych. MIG jest także wyłącznym dystrybutorem takich marek jak: Timberland, New Era czy Umbro. Szczegółów transakcji, która zostanie sfinalizowana przed końcem maja 2021 roku, nie ujawniono. Wiemy natomiast, że umowa nie zapewniła JD wystarczającej pojemności magazynowej, dlatego firma szuka lokalizacji w Holandii lub Niemczech, aby rozwiązać ten problem.

>>> Czytaj także: [RAPORT]: Trendy e-commerce w 2021 roku. Czy zaleją nas reklamy na Instagramie?

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Tagi

MIG

(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES