“A więc powtórka z rozrywki. Choć umówmy się, poprzedni lockdown rozrywką był kiepską. Branża mody wyszła z niego jakby ktoś posprzątał ją granatem: obroty spadły o 64 proc.
Kiedy z dnia na dzień zamknięto sklepy, tu, na blogu napisałem: „13 marca okazało się, że nie potrzebujemy już nowych ubrań”. I niestety miałem rację.
W wakacje, co prawda, sprzedaż odbiła, ale w październiku znów siadła. Nie czekając, aż rząd nałoży nam kolejną narodową kwarantannę, nałożyliśmy ją sobie sami. Znów zrezygnowaliśmy z zakupów. O czym świadczą zarówno badania zwyczajów zakupowych, jak i statystyki odwiedzalności centrów handlowych, o czym za chwilę. Zatem: co będzie dalej?” – pisze Michał Zaczyński / michalzaczynski.com
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://michalzaczynski.com/2020/11/12/sprawdzam-po-pol-roku-wiadomo-juz-co-naprawde-zmienila-w-nas-pandemia-jak-kolejny-lockdown-wplynie-na-nasze-potrzeby-zakupy-i-cala-branze-mody/?fbclid=IwAR2-Kygahpn9U4YEQbQQnSjfbR1SVovNl-UrUo_v6elsf11amdF8GmU__f4″]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]