Moliera 2- drugi po Vitkacu- najbardziej popularny sklep internetowy z odzieżą luksusową jest na sprzedaż. Jak donosi “Rzeczpospolita”, firma przechodzi aktualnie audyt a potencjalni zainteresowani otrzymali już pierwsze dokumenty.
Moliera 2 funkcjonuje zarówno jako sklep online, jak i dom handlowy. W ostatnich latach spółka mocno rosła: IT Fashion Polska Group & Partners zyskał dwie nowe lokalizacje stacjonarne w Sopocie i w Zakopanem tym samym dając łączną liczbę 6 lokalizacji. Urósł też sklep internetowy i to on zapewne stanowi łakomy kąsek dla inwestorów.
– Od kilku lat do spółki zwracają się liczni inwestorzy, obserwując rosnącą pozycję Moliera 2 na rynku dóbr luksusowych w Polsce, rozważamy różne scenariusze dalszego, silnego rozwoju i na dzień dzisiejszy nie ma decyzji o sprzedaży spółki – czytamy w oświadczeniu przesłanym do redakcji “Rzeczpospolitej” przez PR menedżera Kamilę Raksimowicz.
EY jest firmą świadczącą usługi doradcze na rzecz Moliera 2 i również nie chce komentować sprawy.
Na całym świecie marki luksusowe inwestują w online. To jedyny dziś przewidywalny kanał sprzedaży.