noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Rusza 3-tygodniowy kurs “JAK SPRZEDAWAĆ MODĘ ONLINE”

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Sklepy internetowe w ostatnim czasie rosną w siłę, a liczba kupujących przez Internet stale rośnie. Prognozy dla branży e-commerce są bardzo optymistyczne. Szkolenie ma na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych z zakresu sprzedaży mody w Internecie, a tym samym zwiększenie skalowalności oferty firmy.

Już 11 września rusza 3-tygodniowy kurs ze sprzedaży mody w sieci. Pandemia pokazała wielu podmiotom, że warto dywersyfikować kanały sprzedaży i inwestować zarówno w offline jak i online. Zajęcia odbywają się w trybie zdalnym przez trzy weekendy z rzędu. W programie znajdują się takie zagadnienia jak: pozyskiwanie ruchu, media społecznościowe, marketing internetowy, sprzedaż za granicą i na marketplace. Szczegóły poniżej.

FASHION ECOMMERCE

Typ: kurs w formie zdalnej

Terminy: 11-12, 18-19, 25-26 wrzesień 2020 r.

Wymiar godzinowy: 48 godzin (3 sesje dwudniowe, każda po 16 godzin lekcyjnych)

PROGRAM

Moduł 1 – BIZNESOWE ASPEKTY DZIAŁALNOŚCI W SEKTORZE MODY

  • Odpowiedź na pytanie o cel działań e-commerce dla różnych podmiotów na rynku fashion i ich miejsce w całościowej strategii sprzedażowej. 
  • Po co e-commerce niezależnemu projektantowi, wchodzącej na lokalny rynek marce masowej, czy też sieci sklepów multibrandowych offline? 
  • Jakie czynniki kształtują obecny rynek fashion online? 
  • Jakie są największe wyzwania, szanse i prognozy na przyszłość?;
  • Statystyka – cała prawda o polskim rynku fashion online. 
  • Skąd brać wartościowe dane rynkowe? Prognozy rozwoju w Polsce i Europie;

Moduł 2 – E-COMMERCE

  • Budowanie sklepu, na jakiej platformie powinien stanąć sklep
  • Integracje – automatyzacja przepływu danych produktowych oraz stanów magazynowych 
  • Jak tworzyć by zarabiać w online:
    • Marketplace i inne kanały sprzedaży  
    • Cross border e-commerce
  • Logistyka: logistyka dostaw/płatności/CS/uwarunkowania prawne;
  • Obsługa klienta
  • Dane kwantyfikujące e-commerce i ich analiza/narzędzia (GA, Tradewatch, PBI). Plan i wykonanie;

Moduł 3 – ANALIZA

  • Analiza sprzedaży: GMV/ilość transakcji/% zwrotów/analiza produktowa;
  • Podstawy pozycjonowania
  • Analiza ruchu: Traffic/jego źródła/koszt i sposób pozyskania/retencja klientów;
  • Analiza konwersji: Konwersja/czynniki wpływające na konwersję/optymalizacja/ścieżka zakupowa;
  • Strategie sprzedażowe on-line w sektorze Fashion (mailing, content marketing, SEO, SEM, PPC, Google Ads, FB Ads, Allegro Ads, influencerzy, itd);
  • Analiza danych- podstawy
  • Polityka cenowa produktów sprzedawanych w sieci

 Moduł 4 – KOMUNIKACJA W SEKTORZE MODY

  • Content: po co? jak? skąd go brać? ile kosztuje? gdzie go pokazywać i jak to robić?;
  • Storytelling modowy
  • Digital marketing
  • Social Media jako narzędzie sprzedaży – influencer marketing a sprzedaż
  • Moda odpowiedzialna w online

Moduł 5 – ŚWIAT ONLINE W ŚWIETLE PRAWA – podstawy zakładania e-sklepu

Podsumowanie szkolenia

Każdy uczestnik najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma na pocztę mailową linki umożliwiające uczestnictwo z zajęciach.

ZAPISY I SZCZEGÓLY PROGRAMU -> UCZELNIA ŁAZARSKIEGO

WYKŁADOWCY

Diana Okular

Od 17 lat związana z branżą odzieżowo-obuwniczą, a od ponad 7 lat – z e-commerce.

Absolwentka  Uniwestytetu Ekonomicznego w Krakowie, przez pierwsze 9 lat kariery zawodowej pracowała dla marek grupy LPP, początkowo jako Kupiec, potem jako Product Manager, odpowiadając za proces tworzenia produktu (budżetowanie, projektowanie oraz zakupy) oraz zarządzanie jego sprzedażą. Negocjowała kontrakty z producentami na Dalekim Wschodzie, odpowiadała za kontrolę jakości i sprzedaż przygotowanych kolekcji. 

Następnie  w Answear.com jako Dyrektor Zakupu odpowiadała za ofertę spółki i realizację jej sprzedaży. Negocjowała kontrakty z dostawcami europejskimi, kupując gotowe kolekcje odzieżowe i obuwnicze od największych w Europie, jak PUNTO FA (Mango), PVH (Hilfiger Sportswear, Calvin Klein Jeans), G-Star BV, grupa Bestseller ( Jack & Jones, ONLY, VERO MODA), Marc o’Polo i wieloma innymi. Wraz ze swoim zespołem prowadziła do sprzedaży ponad 200 marek odzieżowych polskich i zagranicznych. Juror w wielu konkursach stylistycznych jak “BITWA STYLISTÓW” czy “PROJEKT PACKSHOT”.

W ubiegłym roku dołączyła do zespołu ALLEGRO, gdzie jako Business Unit Manager odpowiada za operacje własne Allegro w zakresie mody.

Agnieszka Oleksyn-Wajda 

Kierownik kierunku

Dyrektor Instytutu Zrównoważonego Rozwoju na Uczelni Łazarskiego. Współtwórca i kierownik Akademii Biznesu i Prawa w Sektorze Mody. Twórca i kierownik studiów podyplomowych Prawo Ochrony Środowiska oraz studiów podyplomowych Prawo w Biznesie Nowych Technologii na Uczelni Łazarskiego. Radca prawny z kilkunastoletnim doświadczeniem w doradztwie w ramach KPMG. Członek grupy roboczej Working Group 6 Promoting broader climate action z ramienia Uczelni Łazarskiego jako organizacji wspierającej Fashion Climate Charter. Członek Rady Nadzorczej Związku Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan oraz członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Przemysłu Mody i Innowacyjnych Tekstyliów. Członek Komitetu CSR we Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej (CCIFP). Członek Rady ds. Zielonej Transformacji w Konfederacji Lewiatan. Członek Grupy ds. Zrównoważonego Rozwoju, Waste/circular economy w ramach Retail Institute. Autorka części raportu opracowanego przez KPMG „Rynek mody w Polsce” 2018 w zakresie edukacji w branży mody oraz „Rynek mody w Polsce” 2019 w zakresie wpływu branży mody na środowisko naturalne. Organizatorka konferencji Fashion Economy, platformy łączącej biznes oraz edukację z administracją centralną.

Urszula Wiszowata

Kierownik kierunku

Jedna z założycielek Akademii Biznesu i Prawa Mody na Uczelni Łazarskiego, wykładowczyni Hudson County Community College w USA oraz właścicielka serwisu FashionBiznes.pl- portalu poruszającego się w temacie biznesu mody. Swoje doświadczenie zdobywała jako analityk finansowy Chanel w Nowym Jorku, country manager skandynawskiego marketplacu Miinto oraz Dyrektor Sprzedaży w Showroom.pl. Na co dzień konsultuje duże przedsiębiorstwa oraz marki w strategii i ekspansji zagranicznej, układa asortyment pod sprzedaż i planuje ją.

Jej międzynarodowa perspektywa oraz chęć dzielenia się wiedzą są odzwierciedlone we wszystkich aspektach jej kariery. Jej ulubionymi zagadnieniami jest biznes międzynarodowy, e-commerce oraz edukacja. Absolwentka Fox School of Business na Uniwersytecie Temple w Filadelfii gdzie ukończyła dwa kierunki: Finanse i Handel Międzynarodowy.

W pracy ze studentami na Uczelni Łazarskiego oraz w biznesie, Ula Wiszowata korzysta przede wszystkim ze swojego ekonomicznego wykształcenia i przybliża sytuacje, które rozgrywają się na rynku.

Anna Jurgaś

Była redaktor naczelna magazynu drukowanego Glamour. Swoją przygodę z mediami zaczęła w dziale mody Elle, potem była redaktor naczelną VivaModa i Hot Moda&Shopping.

Wychowana w czasach królestwa printu, dzisiaj bardzo aktywna użytkowniczka nowych mediów. Obok wielkiej miłości do mody deklaruje słabość do social mediów, mody, podróży, dobrego jedzenia (czyli wszystkiego co da się dobrze sfotografować). Jest mamą, co uważa za swoje największe wyzwanie.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ PROGRA, STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES