“Kamila Kończak awansuje na pozycję brand communications director po półtorej roku pracy w Big Picture. Jako senior consultant, zarządzała dotąd największymi projektami z obszaru brand PR – m.in. stałą obsługą Nespresso, projektami Coca-Cola, komunikacją marek Allegro, Durex, Herbapol, Super-Pharm, Mondelez i Go-Sport oraz wsparciem marek modowych, jak Nago czy Elementy.
Od sierpnia do obowiązków Kamili Kończak należeć będzie zarządzanie całym zespołem komunikacji marek lifestyle, który – obok teamu corporate PR oraz public affairs – jest jednym z trzech filarów działania Big Picture” – Wirtualne Media
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kamila-konczak-brand-communications-director-big-picture?fbclid=IwAR3I3I3JMyxqcU1vlTRsjo9pnmeTc04jWqd4ySJWELpeXD6SM4pEmidcA9w”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]