“Wizerunkowo sporo w ostatnich miesiącach straciły. Po prostu: okazało się, że dżinsy wcale nie są aż tak uniwersalne i wygodne, jak głosiła ich legenda. A przynajmniej nie tak, jak dresy, w które masowo wbiliśmy się na czas lockdownu i z których wiele osób nadal nie chce zrezygnować.
Krótko przed pandemią dżinsy na Amazonie były ósmym najczęściej kupowanym typem ubrania. Po zaledwie czterech tygodniach spadły na 61 miejsce, podczas gdy sprzedaż elastycznej, wygodniejszej odzieży wzrosła tam o 85 proc. Legendarne pismo „Women’s Wear Daily” ogłosiło wręcz, że „dresy są jedynym trendem w Ameryce”. A mowa o ojczyźnie dżinsu, gdzie każdy obywatel kupował nawet jedną parę na kwartał” – pisze Michał Zaczyński / sukces.rp.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://sukces.rp.pl/styl/13202-czy-dzinsy-przetrwaja-czasach-powszechnej-wygody-w-modzie/?fbclid=IwAR09ty4uGbMvTNUAZSjHImtVinMmUpr6LmvJ7Q4zUec8JjittZBBiNINKhU”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]