“Szwedzki gigant modowy nie zamierza lekceważyć najszybciej rozwijającego się segmentu w świecie mody luksusowej.
Sellpy, start-up, w którym pakiet większościowy posiada sieć H&M, rozszerzył działalność ograniczoną do tej pory do Szwecji na rynek niemiecki. To pierwszy krok w kierunku wprowadzenia usług internetowego sklepu na wszystkie rynki europejskie, a także próba wykorzystania rosnącego rynku wtórnego do dalszego budowania przez H&M wizerunku marki zrównoważonej ekologicznie” – sukces.rp.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://sukces.rp.pl/styl/11456-nalezacy-do-hm-secondhand-sellpy-zacznie-dzialac-w-calej-europie/?fbclid=IwAR2k4HjS0hyuOX3GdZituLKIf5f0wS6bGIq5Yhf4bL61qJr6AmCCm1-WV_A”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]