“Od kilku dni firma La Mania, której właścicielką i dyrektor kreatywną jest Joanna Przetakiewicz, jest obiektem krytyki ze strony części klientów i internautów. Marce zarzucono między innymi, że nie wszystkie jej produkty szyte są w Polsce. Jeden z blogerów ujawnił też, że w sklepie marki La Mania Home z wyposażeniem wnętrz można kupić te same produkty, co na chińskim Aliexpress – tyle, że na chińskiej platformie są tańsze. O obu wątkach tej sprawy rozmawialiśmy z Joanną Przetakiewicz, która przyznaje, że marka może komunikować się bardziej precyzyjnie” – Business Insider Polska
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://businessinsider.com.pl/firmy/strategie/afera-wokol-firmy-la-mania-odpowiedz-joanny-przetakiewicz-wywiad/0pyz3m6?fbclid=IwAR2dIkRiBn9tYs5w8NWdN0esfbai_OTeCt8WZ37OaVTzNAbxkNV8eBNeMEc”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]