“Od piątku blogerka modowa Jessica Mercedes Kirschner mierzy się z kryzysem wizerunkowym. Okazało się, że koszulki jej marki Veclaim są od Fruit of The Loom, producenta tanich ubrań. Sprawę opisały klientki, pokazując, że pod metką Veclaim znajdowała się druga, z logo Fruit of The Loom. Internauci nie szczędzą blogerce krytyki – wcześniej zapewniała bowiem, że cały proces produkcyjny Veclaim jest prowadzony w Polsce. – Powinno być wyznanie win, szczere przeprosiny i mocne postanowienie poprawy, a tu mamy dość pokrętne tłumaczenia, że „Veclaim współpracuje z Fruit of The Loom” i że to jakaś kolekcja pilotażowa – ocenia dla Wirtualnemedia.pl Michał Zaczyński, dziannikarz piszący o branży mody.
Współpraca nie polega na tym, że kupuje się ubrania innej marki i bezceremonialnie wycina nożyczkami jej metkę – komentuje dla Wirtualnemedia.pl Zaczyński. Według dziennikarza, kryzys Veclaim może odbić się rykoszetem na innych działających niezależnie polskich markach modowych. – O modzie mało jeszcze w Polsce wiemy, patrzymy na nią podejrzliwie, dopiero zaczynamy doceniać lokalność produkcji, a tu taka wtopa. Obawiam się, że nadszarpnięte zostanie zaufanie do haseł typu moda etyczna, do deklaracji “Made in Poland” i do samych autorskich marek – wskazuje Michał Zaczyński” – Wirtualne Media
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jessica-mercedes-na-koszulkach-veclaim-metki-fruit-of-the-loom-opinie-kryzys-wizerunkowy-najwieksza-wpadka-wizerunkowa-wsrod-infuencerow?fbclid=IwAR3dhIm7p3hgujL7cFm85SUqVkAs3YylJfrguturYsqsML_Kgs5KPxCoac0″]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]