noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Szefowa marketingu L’Oreal Polska: obecny kryzys jest zupełnie inny od poprzednich”

REKLAMA
noSlotData

“- Przed ogromnym wyzwaniem stają marki, które muszą dziś na nowo określić, jak komunikować się z konsumentami. Pamiętajmy, że obecny kryzys jest zupełnie inny od poprzednich – tak o sytuacji, w jakiej znalazły się firmy czasie pandemii koronawirusa, w rozmowie z Business Insider Polska mówi Donata Wolińska, Chief Marketing Offcier L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Jej zdaniem umocnią się marki nastawione na komunikacje opartą o “wartości, dostarczanie pozytywnych stosownych do sytuacji doświadczeń i opiekujące się konsumentem”

Dziś, poza zagrożeniem ekonomicznym, mamy zdecydowanie ważniejsze związane z obawą o zdrowie i życie. Marki mają więc wyjątkową rolę do odegrania, jaką jest społeczne wsparcie konsumentów. Umocnią się więc marki nastawione na komunikacje opartą o wartości, dostarczanie pozytywnych stosownych do sytuacji doświadczeń, opiekujące się konsumentem nie tylko podczas całej ścieżki zakupowej, ale również po marki skupione na budowaniu długoterminowej relacji w duchu zaufania i solidarności. Myślę, że adekwatne w tym kontekście jest powiedzenie: „People will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel” – “Ludzie zapomną to, co powiedziałeś, zapomną, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną, jak się przez ciebie poczuli” – mówi Donata Wolińska / businessinsider.com.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://businessinsider.com.pl/biznesvscovid/loreal-polska-koronawirus-wywiad-z-donata-wolinska/r1p9mct”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES