noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

“LPP: sklepy stacjonarne działają tylko w 4 krajach, mimo dużych wzrostów w e-commerce sprzedaż zmalała o ponad 70 proc.”

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Firma odzieżowa LPP (należą do niej marki Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) poinformowała, że wskutek epidemii jej sklepy stacjonarne zamknięto w 21 krajach, a dalej działają tylko w czterech. Jednocześnie wysokie wzrosty sprzedaży notuje w internecie. LPP zamierza zmniejszyć wydatki inwestycyjne do 500 mln zł, m.in. przesuwając na później budowę centrum dystrybucyjnego w Brześciu Kujawskim” – wirtualnemedia.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reserved-house-mohito-cropp-wlasciciel-lpp-sklepy-stacjonarne-dzialaja-tylko-w-4-krajach-mimo-duzych-wzrostow-w-e-commerce-sprzedaz-zmalala“]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES