noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Sukces RISK made in Warsaw. Złożycielki wyróżnione za zmienianie polskiego biznesu

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Świetne projekty, charyzma i błyskotliwy model biznesowy – to przepis na sukces polskiej marki Risk Made in Warsaw. Te komponenty sprawiły, że założycielki brandu zostały wyróżnione przez „Business Insider Polska”, który umieścił je na prestiżowej liście People Transforming Business, wśród osób, które zmieniają polski biznes.

“Business Insider Polska” na Economic Forum w Krynicy ogłosił listę PEOPLE TRANSFORMING BUSINESS. Znalazło się na niej 80 osób, które zmieniają polski biznes. Wśród nich Antonina Samecka i Klara Kowtun, założycielki marki RISK made in Warsaw.

Na liście wszyscy zostali wyróżnieni w jednakowy sposób (…). Osoby, które się na niej znalazły, zostały wybrane przez redakcję Business Insider Polska, która kierowała się kilkoma całkowicie subiektywnymi kryteriami doboru. Szukaliśmy przede wszystkim osób, które (…) tworzą i realizują nowatorskie pomysły; budują przewagę konkurencyjną w oparciu o innowacje i/lub nowoczesne technologie; w przypadku inwestorów – wspierają innowacyjne działania i firmy; wpisują się w nurt lepszego kapitalizmu, czyli są odpowiedzialne społecznie, ekologiczne, dbają o pracowników i transparentność swoich działań; osiągają sukcesy na zagranicznych rynkach, wpisują się w globalne trendy lub je wyznaczają. – uzasadnili swój wybór członkowie jury z Business Insider Polska.

>>> Aby sprawdzić ofertę RISK made in Warsaw kliknij TUTAJ <<<

https://www.instagram.com/p/B2EqLyYiw_j/

RISK made in Warsaw założyły przyjaciółki Antonina Samecka i Klara Kowtun w 2011 roku. Marka szybko stała się ukochanym klasy kreatywnej i z dwóch dziewczyn zrobiło się prawie 70 osób pracujących na sukces RISKA. Pisał o nich “New York Times”, czy międzynarodowe edycje “Vogue’a”. Sprzedawały się i na Zalando, i w modnych mediolańskich butikach. W tej chwili dla firmy najważniejsze są dwie rzeczy: rozwój międzynarodowy (Europa, USA) i maksymalizacja dbałości o środowisko

Od zawsze projektowałyśmy ubrania, które same chciałyśmy nosić i dbałyśmy o to, by ich produkcja była etyczna – wszystko szyłyśmy w Polsce z europejskich materiałów. Po 7 latach wspólnej pracy zrobiłyśmy podsumowanie. Zaczynałyśmy jako dwudziestoparolatki świeżo po kryzysie ekonomicznym. Klasa kreatywna miała jeden cel – odbudowywać rynek, napędzać podupadłą gospodarkę – wyznały założycielki RISKA.

Obecnie marka pragnie skupić się przede wszystkim na jednym z najważniejszych aspektów obecnych czasów – ekologii i zrównoważonej produkcji: Teraz czas skupić się na czymś często w tym procesie pomijanym – na planecie. Stawiamy na przyjazne środowisku przędze i procesy produkcji materiałów, łączymy się z partnerami, którzy tak jak my wierzą w zrównoważony rozwój, przechodzą na energię odnawialną, minimalizują zużycie wody oraz emisję CO2, a także dbają o etyczne warunki pracy w swoich firmach. To dopiero początek, ale jesteśmy przekonane, że moda odpowiedzialna to jedyny słuszny kierunek dla naszej branży – mówią założycielki RISKA, które chcą promować Polskę nie tylko dobrym designem, ale i przyszłościowym podejściem do zrównoważonego biznesu.

Założycielkom RISKA gratulujemy sukcesu i trzymamy kciuki, by w kolejnych latach działania marki wciąż były doskonałym przykładem na innych modowych przedsiębiorców!

>>> Przeczytaj również: „Jej poglądy są demoralizujące dla młodych ludzi” – Prezes LVMH krytykuje Gretę Thunberg

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES