noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Wydawca „Vogue Polska” przy 19,6 mln zł wpływów miał 5,6 mln zł straty. 1,9 mln zł na marketing”

REKLAMA
noSlotData

Spółka Vistera wydająca miesięcznik „Vogue Polska” w ub.r. zanotowała 19,64 mln zł wpływów sprzedażowych, 25,23 mln zł kosztów operacyjnych i 5,63 mln zł straty netto. W br. chce zwiększyć nakład magazynu i pozyskać do niego nowych reklamodawców – wirtualnemedia.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vogue-polska-wydawca-visteria-wyniki-finansowe-w-2018-roku-19-6-mln-zl-wplywow-5-6-mln-zl-straty-1-9-mln-zl-na-marketing?fbclid=IwAR39ZMPby9PD9Icb_vBUP17TW14PF2U864onFu5xdKpYTxvK-ZvltWVfrsY”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES