noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Czy to już wystawa czy jeszcze witryna?

REKLAMA
noSlotData

Za granicą marki modowe prześcigają się ze sobą na najbardziej widowiskową wystawę. Przechodnie mijając salony m.in. Lanvin, Chanel czy Louis Vuitton ulegają proponowanej estetyce, zatrzymują się na chwilę i podziwiają pracę odpowiedzialnych za witrynę osób. Niestety w Polsce nie ma dużego zainteresowania kreatywną ekspozycją produktów za sklepową szybą, jednak nie oznacza to, że nie mamy się czym pochwalić.

Marka Rage Age od kilku już sezonów przyciąga klientów wyglądem swoich wystaw. Za każdym razem są one tematycznie utrzymane do założeń głównej inspiracji. Tym razem mamy do czynienia z kolekcją Motion, gdzie pierwsze skrzypce gra ruch. W filmie prezentującym ubrania pojawiały się łańcuchy, na zdjęciach zaprezentowano z kolei linki do podciągania i te elementy znalazły swoje miejsce również w butikach Rage’a.

W tle, lub też na pierwszym planie, wkomponowane zostały cienie prezentujące niektóre dyscypliny sportowe, takie jak kolarstwo czy gimnastyka artystyczna. Całość została ułożona na marmurowym tle, zaś z boku pojawiają się lustra, które ukazują niewidoczną dla przechodniów część ubrania. Wykonaniem oraz samym pomysłem zajęła się Marta Szulborska.

Autor: Rafał Cała

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES