HowToDressLike.net to serwis, który zajmuje się “rozkładaniem na części pierwsze” stylizacji gwiazd i celebrytów. Na co dzień znajdziecie na nim zdjęcia z dokładnym opisem ubrań i dodatków, które noszą znane osoby. Tym razem HowToDressLike.net postanowiło pokusić się także o analizę wyszukiwań w internecie. Serwis z pomocą narzędzia Keyword Explorer Tool sprawdził dane z ponad 170 krajów z całego świata, m.in. z Polski. W badaniach brano pod uwagę marki modowe – zarówno te popularne, jak i luksusowe – elle.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.elle.pl/artykul/najpopularniejsze-marki-w-internecie-190402120557?fbclid=IwAR1ZtJBB6XV0zhv8yc9UWYodWX0waJnDmr-DTXnOmf3loTPHhAWAH-yP3BM””]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]