noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Dzień ojca z gwiazdami w obiektywie Gilt.com

REKLAMA
noSlotData

Dzień ojca tuż tuż, a firmy już prześcigają się w formach reklamowych, aby zachęcić klienta do zakupu właśnie ich produktu. Każda okazja jest dobra, ale ta została wykorzystana znakomicie przez platformę sprzedażową Gilt. W rolach głównych gwiazdy telewizyjne, ale również właściciele marek: Matt Baldwin, Billy Reid, Mark McNairy, Martin Greenfield i Ernest Alexander.

Matt Baldwin, współzałożyciel i projektant marki z Kansas z Teksasu, specjalizacyjnej się w dżinsach proponuje swoje stylizacje. Z kolei Billy Reid pochwali się ulubionymi modelami butów, a Martin Greenfield garniturami. W końcu Ernest Alexander  zaprezentuje dodatki i akcesoria.

Świetny marketing?

Martin Greenfield z dziećmi. Foto. Courtesy Photo
Martin Greenfield z dziećmi.
Foto. Courtesy Photo
Matt Baldwin z dziećmi. Foto. Courtesy Photo
Matt Baldwin z dziećmi.
Foto. Courtesy Photo
Mark McNairy z dziećmi. Foto. Courtesy Photo
Mark McNairy z dziećmi.
Foto. Courtesy Photo

Tekst Urszula Wiszowata

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES