noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

4 wyjątkowe przedstawicielki różnych pokoleń w nowej kolekcji Nudyess

REKLAMA
noSlotData

CHAPTER 9 to nowa kolekcja na sezon Wiosna/Lato 2021 i kolejny rozdział w 3 letniej historii marki. Po wielu sesjach zdjęciowych z udziałem modelek o różnych kształtach, rozmiarach i typach urody, Nudyess postanowiło zrobić kolejny krok w budowaniu filozofii swojej marki. Tym razem jej założycielki: Sandra Do Manh i Agnieszka Sołoń, zaprosiły do sesji zdjęciowej 4 wyjątkowe kobiety w wieku od 27 do 86 lat: Helenę Norowicz, Lidię Popiel, Maję Salamon i Ewę Witkowską.

“Tą kampanią chcemy zwrócić uwagę na bardzo ważną kwestię, czyli wiek. Wszechobecny kult młodości powoduje, że często kobiety w wieku dojrzałym stają się pomijane i niezauważane. My zaś chciałyśmy pokazać, że dojrzałość jest piękna a kobieta po pięćdziesiątce, sześćdziesiątce czy siedemdziesiątce może nosić te same ubrania co młodsze kobiety i wyglądać równie dobrze. Nudyess to ubrania dla każdej z nas!” –podkreślają założycielki marki.

fot. Tatiana + Karol

W kolekcji tradycyjnie znalazły się klasyczne sukienki midi i mini, topy i spódnice a także wygodne legginsy i body. Kolekcja utrzymana jest w stonowanych kolorach: beżu i ecru. Wszystkie projekty zostały uszyte w polskiej szwalni z wysokiej jakości certyfikowanej, prążkowanej dzianiny.

>>> Przeczytaj również: Cuori e Picche – jak z dresów zrobić towar luksusowy?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Nudyess

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES