TREND 7
Wartościowe treści
Konsumentom już nie wystarczy, że oferowany produkt jest w atrakcyjnej cenie, bądź zaproponowane są wygodne formy płatności i wysyłki. eSklepy muszą się czymś wyróżniać. Mogą to robić m.in. poprzez dostarczanie klientom wideo poradników czy danych statystycznych. Eksperci są zdania, że content marketing może zbudować przewagę wśród konkurencji i wpłynąć na długofalowy sukces.
TREND 8
Darmowe dostawy i zwroty
Z punktu widzenia klienta, im tańsza i szybsza przesyłka, tym lepiej. Łatwe zwroty bardziej skłaniają do zakupu produktu nawet bardziej niezdecydowanych klientów. Boom przechodzi same-day delivery, a duże firmy takie jak Google czy Amazon eksperymentują z wprowadzeniem w ten segment sprzedaży dronów. Jak widać innowacja i technologia stale się rozwija również w sektorze eHandlu.
Czytaj dalej…