noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Zdradzamy kulisy najnowszej kampanii Wólczanki na jesień-zimę 2016/2017

REKLAMA
noSlotData

Biel, błękit, szarość, szmaragdowa zieleń, burgund oraz głęboki granat to kolory, które dominują w najnowszej kolekcji Wólczanki na sezon jesienno-zimowy. Kampania wizerunkowa, którą będziemy mogli śledzić dopiero za kilka tygodni jest z jednej strony elegancka w klasycznym rozumieniu tego słowa, a z drugiej finezyjna i  odważnie interpretująca aktualne trendy.

Granat świetnie komponuje się z innymi kolorami i łatwo zaadaptować go do już istniejącej garderoby – mówi o kolekcji projektant Dariusz Jarzynka. Bez trudu dobieramy do niego dodatki, a jednocześnie pasuje do wszystkich typów urody i każdy wygląda w nim dobrze. 

Jak na Wólczankę przystało, kolekcja jest odszyta ze szlachetnych, najlepszych gatunkowo tkanin. Fantazyjne wzory natomiast tworzą pociągające kompilacje, obok których ciężko przejść obojętnie.

Autorem sesji jest Iza Grzybowska. W rolach głównych pojawiła się francuska piękność Audrey Favardin oraz pochodzący z Portugalii Joao Pedro. Chemia, jaką udało się nawiązać na planie sprawiła, że uchwycone w kadrach momenty przesiąknięte są niedopowiedzeniem, tajemnicą oraz wzajemną fascynacją.

Za motyw przewodni sesji obraliśmy geometrię. Ostre, przestrzenne bryły skąpane w odcieniach bieli, szarości i grafitu stanowiły doskonałe tło dla prezentowanych w kampanii koszul – w końcu to one są w tej historii najważniejsze – mówi o pracy na planie Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu marki.

 

Wólczanka jesień - zima 2016/2017, Fot. Łukasz Wajszczyk
Wólczanka jesień – zima 2016/2017, Fot. Łukasz Wajszczyk
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES