Biel, błękit, szarość, szmaragdowa zieleń, burgund oraz głęboki granat to kolory, które dominują w najnowszej kolekcji Wólczanki na sezon jesienno-zimowy. Kampania wizerunkowa, którą będziemy mogli śledzić dopiero za kilka tygodni jest z jednej strony elegancka w klasycznym rozumieniu tego słowa, a z drugiej finezyjna i odważnie interpretująca aktualne trendy.
Granat świetnie komponuje się z innymi kolorami i łatwo zaadaptować go do już istniejącej garderoby – mówi o kolekcji projektant Dariusz Jarzynka. Bez trudu dobieramy do niego dodatki, a jednocześnie pasuje do wszystkich typów urody i każdy wygląda w nim dobrze.
Jak na Wólczankę przystało, kolekcja jest odszyta ze szlachetnych, najlepszych gatunkowo tkanin. Fantazyjne wzory natomiast tworzą pociągające kompilacje, obok których ciężko przejść obojętnie.
Autorem sesji jest Iza Grzybowska. W rolach głównych pojawiła się francuska piękność Audrey Favardin oraz pochodzący z Portugalii Joao Pedro. Chemia, jaką udało się nawiązać na planie sprawiła, że uchwycone w kadrach momenty przesiąknięte są niedopowiedzeniem, tajemnicą oraz wzajemną fascynacją.
Za motyw przewodni sesji obraliśmy geometrię. Ostre, przestrzenne bryły skąpane w odcieniach bieli, szarości i grafitu stanowiły doskonałe tło dla prezentowanych w kampanii koszul – w końcu to one są w tej historii najważniejsze – mówi o pracy na planie Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu marki.