Sarah Jessica Parker i Mahmood wraz z Zalando celebrują nadejście wiosny w najnowszej kampanii “W co mam się ubrać?”. Międzynarodowa platforma towarzyszy gwiazdom podczas doboru stylizacji na różne okazje, pokazując radość i spontaniczność, jaka wiąże się z osobistymi modowymi wyborami.
Zalando prezentuje kampanię wiosna-lato 2025 w iście gwiazdorskiej obsadzie. W rolach głównych pojawiają się Sarah Jessica Parker, czterokrotna zdobywczyni Złotego Globu, oraz Mahmood, ceniony włoski piosenkarz i ikona stylu.
Kampania rozwija koncepcję Zalando „W co mam się ubrać?”, celebrując indywidualny styl i zachęcając klientów do pewności siebie w modowych wyborach, niezależnie od okazji. Ta inicjatywa wpisuje się w strategię Zalando, która zakłada umocnienie pozycji marki jako głównego źródła inspiracji modowych i dostarczyciela wysokiej jakości doświadczeń zakupowych.


Sarah Jessica Parker i Mahmood w wiosennej kampanii Zalando
Zalando przenosi w klimatyczny, południowoeuropejski krajobraz, gdzie Sarah Jessica Parker i Mahmood bawią się modą, odkrywając jej różnorodne oblicza. Bohaterowie prezentują bogactwo sezonowych inspiracji, ukazując modę jako przestrzeń do wyrażania siebie. W kampanii zobaczymy stylizacje na różnorodne okazje – od codziennych spotkań po ekscytujące wieczory w mieście i romantyczne randki.


Stella Greenspan, odpowiadająca za stylizacje w kampanii, w humorystyczny sposób pokazuje, że codzienne pytania o ubiór mogą stać się okazją do pokazania swojej osobowości.
Wybór stroju jest jak opowiadanie historii o tym, kim jesteś. Czasami jest to łatwe. Czasami wymaga nieco więcej zastanowienia. To cudowne jak ta kampania Zalando celebruje codzienny rytuał, który jest udziałem nas wszystkich. A co najważniejsze, nie ma złych wyborów!
– mówi Sarah Jessica Parker.
Gwiazda „Seksu w wielkim mieście”, od lat uznawana za ikonę mody, w tej kampanii prezentuje m.in. kreacje od Diane von Furstenberg, co stanowi odzwierciedlenie niedawno nawiązanej, ekskluzywnej współpracy z tą projektantką.

Vans w partnerstwie z Zalando
Kompleksowa kampania Zalando, obejmująca różne kanały, jest wspierana działaniami w sklepach detalicznych, prowadzonymi przez Zalando Marketing Services (ZMS) we współpracy z marką Vans. Po raz pierwszy wprowadzono innowacyjny format wspólnej narracji, umożliwiający integrację marek partnerskich z głównymi inicjatywami marketingowymi Zalando. Dodatkowo, kampania poboczna „W co mam się ubrać, gdy Vans wkracza do akcji?”, będąca efektem współpracy Vans i Zalando, rozwija główną narrację, przekształcając plac w dynamiczny, interaktywny modowy feed, w którym Vans odgrywa kluczową rolę.
Przeczytaj również: Nowa usługa Zalando już dostępna dla polskich klientów!