noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Wyprzedaż zimowa online 2023: Zara, H&M, Mohito, Sinsay, Mango

Wyprzedaże zimowe 2023. Sprawdź, kiedy polować na najlepsze okazje

REKLAMA
noSlotData

Końcówka roku dla poszukujących najlepszych okazji cenowych oznacza jedno – start zimowych wyprzedaży. Sprawdzamy, kiedy startują sezonowe obniżki cen najpopularniejszych marek odzieżowych.

Przeczytaj również: Jak szukać okazji na wyprzedażach w sklepach internetowych w 2023 roku?

Zara – kiedy wyprzedaż?

Wyprzedaż w Zarze zwykle budzi najwięcej emocji wśród miłośników promocji. Czołowa marka hiszpańskiego Inditexu rozpoczyna wyprzedaż online 26 grudnia 2023. Obniżki w Zarze będą dostępne dla posiadaczy aplikacji mobilnej już o godz. 20:00. Na stronie internetowej pojawią się o 22:00. Wyprzedaż stacjonarna w Zarze ruszy 27 grudnia 2023 wraz z ponownym otwarciem galerii handlowych po światach. Pierwszy etap obniżek oznacza redukcję cen o około 20-30 proc. Kolejne obniżki będą pojawiać się stopniowo w kolejnych tygodniach. 

Wyprzedaż zimowa rozpocznie się również w innych sklepach z portfolio hiszpańskiego Inditexu. 26 grudnia o 20:00 w aplikacjach mobilnych Stradivarius, Oysho, Pull and Bear, Zara Home i Bershka będzie można upolować ubrania i dodatki w obniżonych cenach. Podobnie jak w Zarze, obniżki na stronach internetowych sklepów pojawią się o 22:00. Wyprzedaże w sklepach stacjonarnych Pull and Bear, Zara Home, Stradivarius, Oysho i Bershka ruszą 27 grudnia. 

Massimo Dutti, ostatni z portfela Inditexu, rozpoczął swoje obniżki wcześniej. Produkty w obniżonych cenach kupimy stacjonarnie i online już od 2 tygodni. W kolejnych dniach możemy spodziewać się pogłębienia promocji. 

Przeczytaj również: Zara: co kupić w trakcie sezonowych obniżek? Ta marynarka damska będzie hitem!

H&M – zimowa wyprzedaż ruszyła

Zimowe obniżki rozpoczął już szwedzki gigant odzieżowy. Wyprzedaż w H&M ruszyła już na początku grudnia. Aktualnie produkty w niższych cenach możemy znaleźć zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Warto mieć na uwadze, że oferta wyprzedażowa w tych dwóch kanałach sprzedaży znacznie się różni, stąd część asortymentu przecenionego w sieci, w salonach stacjonarnych kupimy w cenie regularnej (lub odwrotnie). Przecenione produkty upolować można nie tylko na działach damskim, męskim czy dziecięcym, ale również na dziale home, oferującym stylowe dodatki do wnętrz.

COS oraz &Other Stories czyli pozostałe sieci w portfolio Grupy H&M również rozpoczęły wyprzedaż. W ich sklepach także czekają obniżki do -50 proc.

Mango – obniżka sezonowa

Hiszpańska sieciówka Mango postanowiła wyprzedzić swojego rywala Inditex, rozpoczynając wyprzedaże już przed świętami. Obniżki pojawiły się w sklepach stacjonarnych i online już 23 grudnia. Sieć obniżyła ceny asortymentu do 50 proc. od regularnych cen, a w kolejnych tygodniach będzie pogłębiać aktualne promocje. W wyprzedażowym asortymencie znajdziemy szeroki wybór nie tylko ubrań, ale i ciekawych akcesoriów takich jak okulary przeciwsłoneczne, biżuteria czy obuwie.

LPP: wyprzedaż w Reserved, niższe ceny w Mohito

Z zimowymi obniżkami wystartował również polski gigant odzieżowy LPP. Produkty w obniżonych cenach znajdziemy we wszystkich sklepach z portfolio gdańskiego potentata odzieżowego. Wyprzedaż zimowa Reserved ruszyła już przed świętami – klienci sieci mogą upolować asortyment nawet 50 proc. taniej. Wyprzedaż Mohito również rozpoczęła się na stronie internetowej i niedawno uruchomionej aplikacji mobilnej. Wyprzedaż zimowa zagościła również w sklepach Sinsay, House i Cropp. Ubrania i akcesoria również można zakupić tam o połowę taniej.

Zdjęcie główne: Unsplash

Przeczytaj również: Te przestarzałe spodnie wracają. Wiemy jak nosić sztruksy bootcut, by wyglądać nowocześnie

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES