noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Polska marka rozszerza zagraniczną ekspansję. W tym kraju otworzyła sklepy po raz pierwszy

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

Polska spółka poinformowała o uruchomieniu dwóch salonów sprzedażowych. Tym razem zdecydowała się na ten krok w kraju, w którym dotychczas nie posiadała sklepów stacjonarnych. W specjalnym komunikacie sprzedawca galanterii skórzanej, obuwia i odzieży zapowiedział również kolejne otwarcia, najprawdopodobniej w Rumunii.

Przeczytaj również: Wittchen powołało nową Radę Nadzorczą

Spółka Wittchen otwiera kolejne sklepy za granicą

W specjalnie opublikowanym komunikacie spółka Wittchen poinformowała o uruchomieniu dwóch salonów stacjonarnych w Austrii. Na lokalizację pierwszego wybrano największą galerię handlową w tym kraju – Westfield Shopping City Süd, położoną w Vösendorf koło Wiednia. Drugi z salonów uruchomiono w jednym z najpopularniejszych centrów handlowych Wiednia – Westfield Donau Zentrum, gdzie działa ponad 250 sklepów zarówno międzynarodowych marek, jak i lokalne butiki. Sklep w Westfield Shopping City Süd ma powierzchnię 85 m2, zaś salon w centrum Wiednia 130 m2.

Otwarcie pierwszych sklepów stacjonarnych z logo Wittchen w Austrii znakomicie wpisuje się w naszą strategię ekspansji w krajach niemieckojęzycznych. Jest ważnym elementem naszej obecności zagranicznej. Po uruchomieniu sklepu internetowego na rynku austriackim naturalnym krokiem było otwarcie salonów stacjonarnych. Nowe sklepy będą ważnym dopełnieniem sprzedaży internetowej – powiedział Jędrzej Wittchen, prezes zarządu spółki.

inwestycje wittchen w 2024 roku na poziomie 20 mln zł

Przeczytaj również: Rosnąca plaga oszustw w sieci. Polacy dają się nabrać na fałszywe sklepy internetowe

Ekspansja zagraniczna spółki Wittchen

Otwarcie salonów stacjonarnych w Austrii jest efektem realizacji 3-etapowej strategii Wittchena wchodzenia na rynki zagraniczne. Pierwszym krokiem jest sprzedaż produktów Wittchen poprzez zewnętrzne platformy typu marketplace i budowanie świadomości marki. Następnie Wittchen uruchamia własny sklep internetowy, by w ostatnim kroku otworzyć w danym kraju salon stacjonarny.

Spółka Wittchen prowadzi sprzedaż poprzez własne e-sklepy w 7 krajach (wliczając Polskę), 46 platform marketplace w 23 krajach oraz sieć ponad 100 salonów stacjonarnych funkcjonujących pod markami Wittchen i Wittchen Travel. Obecnie oprócz Polski, gdzie działa ponad 90 sklepów stacjonarnych z logo Wittchen oraz Wittchen Travel, spółka ma także własne salony w Czechach (7 placówek), na Węgrzech (3 sklepy), w Austrii (2 sklepy), Niemczech, Słowacji i Rumunii (po 1 sklepie) oraz w Ukrainie (10 placówek franczyzowych).

Zdjęcie główne: Pexels

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES