noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Wielki come back Versace na japoński rynek mody

REKLAMA
noSlotData

W 2009 roku włoska marka Versace wycofała się z japońskiego rynku mody. Wówczas posiadała cztery butiki. W bieżącym roku powróciła do kraju kwitnącej wiśni z trzema nowymi lokalizacjami.

W kwietniu otworzyła pierwszy punkt – Versus Versace. Kilka miesięcy później, w lipcu został otwarty sklep stacjonarny Versace Home. W ubiegłym tygodniu otwarto natomiast flagowy sklep z damskimi i męskimi kolekcjami ubrań i dodatków w tokijskiej dzielnicy Ginza.
Ekskluzywny butik zajmuje trzy piętra i powierzchnię 4 tys. 630 metrów kwadratowych. W jego wnętrzach została położona marmurowa posadzka w stylu bizantyjskim, a schody wykończono matowym lub mieniącym się złotem.

v3

v2
fot. Versace, materiały prasowe

Dyrektor generalny domu mody Versace – Gian Giacomo Ferraris mówi, że była to “uśpiona obecność” na japońskim rynku, która miała na celu stworzenie sprzyjających warunków do wielkiego powrotu. Decyzja o dalszej ekspansji i otwarciu dwóch kolejnych punktów, pojawiła się po otwarciu butiku linii Versus.

Autor: Alicja Szablewska

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

Versace

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES