Francuski konglomerat uznał Indie za rynek o dużym potencjale do rozwoju. Po niedawnym otwarciu ekskluzywnego outletu w Bombaju, planuje on skoncentrować swoją uwagę na tamtejszej działalności internetowej. Ma to być sposób na dotarcie do większej liczby klientów w tej części świata.
Przeczytaj również: Jak media społecznościowe zmieniły PR?
– Naszym bieżącym priorytetem jest zwiększenie istniejących możliwości sprzedaży detalicznej online w Indiach – powiedział dyrektor zarządzający Cartier India, Gaetan Guillosson. – Chcemy nawiązać kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami w całym kraju, którzy fizycznie nie znajdują się tak blisko naszych butików w Delhi i Bombaju – dodał.
Działalność Cartier w Indiach
Oprócz sprzedaży online Cartier posiada w Indiach dwa salony stacjonarnie. Pierwszy działa nieprzerwanie od dziesięciu lat w kompleksie sprzedażowym DLF Emporio w New Delhi. Drugi został niedawno uruchomiony w Bombaju, w centrum handlowym Jio World Plaza w Bandra Kurla. To właśnie on ma stać się w Indiach flagową lokalizacją.
Marka Cartier została założona w 1847 roku przez pochodzącego z Paryża zegarmistrza Louisa-François Cartiera. Własnością rodzinną była do 1964 roku. Obecnie należy do szwajcarskiej grupy Richemont. Liczy ona ponad 200 salonów stacjonarnych znajdujących się 125 krajach.
Przeczytaj również: Trendy 2024: jakie sneakersy powinien kupić w nowym sezonie każdy modny mężczyzna?
Zdjęcie główne: Unsplash