noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Warsaw Fashion Week pod znakiem zapytania. Moliera 2 wycofuje się z organizacji. Na zdjęciu dwie modelki podczas tygodnia mody idące ulicą.

Warsaw Fashion Week pod znakiem zapytania. Główny organizator rezygnuje

REKLAMA
noSlotData

Warsaw Fashion Week, zapowiadany na początek września 2025, może mieć poważne trudności z organizacją. Kluczowy partner, Moliera2, właśnie zrezygnował ze wsparcia wydarzenia.

Wycofanie się Moliera2 — jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich multibrandów — z roli oficjalnego współorganizatora Warsaw Fashion Week 2025 stawia tegoroczną edycję pierwszego warszawskiego tygodnia mody pod znakiem zapytania, mimo ambitnych planów organizatorów.

Moliera2 rezygnuje z organizacji Warsaw Fashion Week

Pragniemy poinformować, że pomimo wstępnej komunikacji na konferencji prasowej Warsaw Fashion Week, po analizie bieżącej sytuacji, Moliera2 nie będzie oficjalnym współorganizatorem ani partnerem wrześniowej edycji wydarzenia

– czytamy w oficjalnym komunikacie.

Ze względu na niezwykle krótki czas pozostały do wrześniowego terminu, Moliera2 nie byłaby w stanie zapewnić wsparcia organizacyjnego i realizacji projektu na poziomie, który odpowiadałby zarówno naszym wewnętrznym standardom, jak i wysokim oczekiwaniom, które wspólnie stawiamy przed Warsaw Fashion Week

– przekazano do mediów. 

Co dalej z Warsaw Fashion Week 2025?

Wydarzenie zaplanowano na 4–6 września 2025 r. Pierwszy dzień (Designer Avenue) i drugi (targi slow fashion) mają odbyć się w strefie showroom, a 6 września zaplanowano pokaz główny, na którym – zgodnie z informacją organizatorów – mają pojawić się polscy i zagraniczni projektanci.  Główną areną pokazów ma stać się przestrzeń The Tides (Wioślarska 8), a targi designerskie mają przenieść się do przestrzeni food hallu w Browarach Warszawskich.

Warsaw Fashion Week pojawił się w oficjalnym kalendarzu FashionWeekOnline obok Paryża i Mediolanu.

Dowiedz się więcej o szczegółach Warsaw Fashion Week 2025

O Moliera2

Marka powstała w 2008 r. przy ulicy Moliera2 w Warszawie; od tego adresu wzięła nazwę i szybko rozwinęła sieć multibrandowych butików premium. W ofercie ma ponad 350 luksusowych brandów, m.in. Balmain, Manolo Blahnik, Isabel Marant, Kenzo i Burberry. Moliera2 prowadzi dziś siedem butików w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Sopocie i Zakopanem oraz dynamicznie rozwijaną platformę e-commerce. W grudniu 2024 r. zapowiedziała otwarcie 650-metrowego flagowego salonu w kompleksie Metropolitan Warszawa, co ma wzmocnić jej pozycję w segmencie dóbr luksusowych.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES