Warsaw Fashion Week, zapowiadany na początek września 2025, może mieć poważne trudności z organizacją. Kluczowy partner, Moliera2, właśnie zrezygnował ze wsparcia wydarzenia.
Wycofanie się Moliera2 — jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich multibrandów — z roli oficjalnego współorganizatora Warsaw Fashion Week 2025 stawia tegoroczną edycję pierwszego warszawskiego tygodnia mody pod znakiem zapytania, mimo ambitnych planów organizatorów.
Moliera2 rezygnuje z organizacji Warsaw Fashion Week
Pragniemy poinformować, że pomimo wstępnej komunikacji na konferencji prasowej Warsaw Fashion Week, po analizie bieżącej sytuacji, Moliera2 nie będzie oficjalnym współorganizatorem ani partnerem wrześniowej edycji wydarzenia
– czytamy w oficjalnym komunikacie.
Ze względu na niezwykle krótki czas pozostały do wrześniowego terminu, Moliera2 nie byłaby w stanie zapewnić wsparcia organizacyjnego i realizacji projektu na poziomie, który odpowiadałby zarówno naszym wewnętrznym standardom, jak i wysokim oczekiwaniom, które wspólnie stawiamy przed Warsaw Fashion Week
– przekazano do mediów.
Co dalej z Warsaw Fashion Week 2025?
Wydarzenie zaplanowano na 4–6 września 2025 r. Pierwszy dzień (Designer Avenue) i drugi (targi slow fashion) mają odbyć się w strefie showroom, a 6 września zaplanowano pokaz główny, na którym – zgodnie z informacją organizatorów – mają pojawić się polscy i zagraniczni projektanci. Główną areną pokazów ma stać się przestrzeń The Tides (Wioślarska 8), a targi designerskie mają przenieść się do przestrzeni food hallu w Browarach Warszawskich.
Warsaw Fashion Week pojawił się w oficjalnym kalendarzu FashionWeekOnline obok Paryża i Mediolanu.
Dowiedz się więcej o szczegółach Warsaw Fashion Week 2025
O Moliera2
Marka powstała w 2008 r. przy ulicy Moliera2 w Warszawie; od tego adresu wzięła nazwę i szybko rozwinęła sieć multibrandowych butików premium. W ofercie ma ponad 350 luksusowych brandów, m.in. Balmain, Manolo Blahnik, Isabel Marant, Kenzo i Burberry. Moliera2 prowadzi dziś siedem butików w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Sopocie i Zakopanem oraz dynamicznie rozwijaną platformę e-commerce. W grudniu 2024 r. zapowiedziała otwarcie 650-metrowego flagowego salonu w kompleksie Metropolitan Warszawa, co ma wzmocnić jej pozycję w segmencie dóbr luksusowych.