noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

“W drugim półroczu ograniczymy wydatki w sklepach”

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

“W pierwszym półroczu rynek FMCG według danych Nielsena urósł o 6,4 proc., czyli jeszcze mocniej niż (5,1 proc.) w 2019 r. Był to także efekt panicznych zakupów z marca i kwietnia, kiedy sklepy zostały ogołocone z większości produktów spożywczych.

Ostatecznie według prognoz Euromonitor International udostępnionych „Rzeczpospolitej” w całym roku rynek ma zyskać 4,2 proc., czyli sporo mniej niż przed rokiem. Oczywiście spowolnienie wzrostu dotknie sklepy w różnym stopniu. Segment handlu nowoczesnego, czyli sieci dyskontów, supermarketów czy także małych sklepów, ma urosnąć aż 6,3 proc., w ich przypadku tempo wzrostu nawet przyspiesza. Po drugiej stronie są małe sklepy, które w zderzeniu z taką konkurencją nie mają szans. W efekcie, choć początkowo zyskiwały, bo klienci wychodzili na zakupy blisko domu, to trend się odwrócił” – Rzeczpospolita

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.rp.pl/Handel/308129884-W-drugim-polroczu–ograniczymy–wydatki-w-sklepach.html?fbclid=IwAR34g5S68pViq09vEr8Ib9fpqF0_PvUqQpNU2xHkLZPWar86sTvtPLhZ3wY”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES