“Prawie 64 proc. badanych uważa, że sprzedawane w polskich sklepach produkty nie są wystarczająco oznaczane w zakresie kraju pochodzenia. Jeszcze przed pandemią 64 proc. ankietowanych zwracało uwagę na to, gdzie dany towar został wyprodukowany. W ostatnim czasie takich konsumentów zdecydowanie przybyło. I jest ich już ponad 88 proc.. Tyle osób jest teraz bardziej skłonnych do kupowania krajowych produktów, bo chce wspierać rodzimych producentów.
Według konsumentów, sprzedawane w polskich sklepach produkty nie są wystarczająco oznaczane w zakresie kraju pochodzenia. Tak stwierdza łącznie aż 63,6 proc. badanych. Jak komentuje Arkadiusz Paprzycki z aplikacji Zdrowe Zakupy, do tej pory producenci nie przykładali większej uwagi do informowania o tym klientów. Zwyczajnie nie było to ich priorytetem. Jednak wyniki badania pokazują, że wyraźne oznaczenie może istotnie wpływać na decyzje zakupowe Polaków.” – retailnet.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://retailnet.pl/2020/05/13/28457-w-dobie-pandemii-polacy-chca-kupowac-krajowe-produkty-narzekaja-na-brak-odpowiednich-oznaczen/?fbclid=IwAR0aEUFfiS_iPqLEUfbH3sh_2W_GaZjvFEz661mlurnB2NW7DQ2XwRT6BTI”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]