Po wielomiesięcznej batalii o konta mediów społecznościowych „Vogue” uaktywnia konto na Instagramie. Debiut biblii mody w Polsce coraz bliżej.
Jeszcze miesiąc temu pisaliśmy o pozerskich kontach na Facebooku i Instagramie utworzonych przez przypadkowych ludzi, którzy w nadziei na odsprzedanie dostępu do nich, nagle wzbogacą się. Nic bardziej mylnego. Prawnicy wydawnictwa skutecznie odebrali dostęp do zastrzeżonych nazw. Tymczasem w miarę zbliżającej się daty publikacji pierwszego numeru zostają uruchamiane kolejne kanały komunikacji.
– Zupełnie oficjalnie donoszę, że dziś wystartowały nasze profile na Facebooku i Instagramie. Zapraszam wszystkich serdecznie do polubienia i śledzenia – będziemy wrzucać fajne archiwalne materiały, ciekawostki z życia redakcji, zdjęcia z sesji, zajawki tekstów, które pojawią się niebawem na www i w papierze – informuje Hanna Rydlewska, szefowa działu reportaż w „Vogue’u” w rozmowie z Wirtualnymi Mediami.
Marcowy numer będzie dostępny w kioskach już w lutym.
https://www.instagram.com/p/Bd9pQnBH30p/?taken-by=vogue.polska