Vinted działało do tej pory wyłącznie online, udostępniając użytkownikom stronę i dedykowaną aplikację. Litewska firma postanowiła pójść o krok dalej i otworzyć pierwszy w historii Vinted sklep stacjonarny. Debiut odbędzie się w wielkim stylu – na klientów będą czekać produkty Gucci, Prady i nie tylko.
Vinted: sklep stacjonarny w Londynie
Jak pisaliśmy jakiś czas temu, użytkownicy Vinted uwielbiają luksus. To właśnie marki z tej kategorii cieszyły się w 2024 roku największym zainteresowaniem. Litewska platforma postanowiła wyjść naprzeciw preferencjom zakupowym i po raz pierwszy w historii otworzyć pop-up store Vinted. Sklep stacjonarny będzie zlokalizowany w londyńskim hotelu The Adria w dzielnicy South Kensington.
Oferta ograniczona czasowo
Jak zdradziła marka, pop-up store będzie czynny wyłącznie w jeden weekend. Zaproszeni użytkownicy Vinted mogą odwiedzić sklep stacjonarny w Londynie już w tym tygodniu, w sobotę 22 marca. To okazja, dzięki której klienci odkryją luksusową modę z drugiej ręki, tym razem bez ryzyka, że kupione ubranie nie będzie pasować lub dotrze w innym stanie.
Luksus z drugiej ręki. Vinted stawia na butik premium
Co będzie czekać na klientów w pop-up store Vinted? Sklep stacjonarny będzie oferować modę z najwyższej półki. Wśród produktów, które trafią do sprzedaży, znalazły się starannie wyselekcjonowane ubrania luksusowych marek. Lista obejmuje takie brandy jak: Prada, The Row, Gucci, Maison Margiela czy Jacquemus.
Luksus z drugiej ręki: To te marki luksusowe są największym hitem na Vinted
Luksusowe perełki z drugiej ręki to nie wszystko, co przygotowała litewska platforma Vinted. Sklep stacjonarny zamieni się w małe dzieło sztuki. Wnętrza będą podzielone na sekcje tematyczne, takie jak Art Deco Déjà Vu, Cottagecore Comeback czy Modern Eclectic’s Encore. W każdym pomieszczeniu znajdą się produkty z oferty i archiwum giganta mody z drugiej ręki, a także te pochodzące z osobistych kolekcji projektantów. Oprócz tego klienci wezmą udział w warsztatach i konsultacjach ze stylistką Manishą Sabharwal.
Skąd pomysł na pop-up store Vinted?
Pierwszy w historii pop-up store Vinted jest częścią promocji The House of Vinted. To kolekcja, która daje możliwość zakupu produktów premium z drugiej ręki.
„The House of Vinted to nie tylko wyjątkowa okazja do przeglądania luksusowych perełek, ale także celebracja historii kryjących się za używaną modą premium. Udostępniając luksus w przystępnej cenie, Vinted zaprasza gości do odkrywania ponadczasowego piękna noszonych wcześniej skarbów i zachęca ich do tworzenia własnych modowych opowieści na nowo”
– skomentowała pomysł Emma Sullivan, dyrektor kreatywna Vinted.
Brak zaproszenia? Żaden problem
Nie każdy będzie mógł odwiedzić sklep stacjonarny Vinted. Pop-up store otworzy swoje drzwi wyłącznie dla użytkowników platformy, którzy otrzymali wcześniej zaproszenia. Ci, których nie ma na liście, będą mogli kupić ubrania na stronie internetowej już 25 marca. To właśnie wtedy startuje oficjalnie The House of Vinted. Część dochodu ze sprzedaży trafi do międzynarodowej organizacji humanitarnej OXFAM.