To już trzecia odsłona kolaboracji Victorii Beckham z Reebokiem. Poprzednie kolekcje wyprzedały się w mniej niż 24 godziny, zbierając komplementy od zawodowych sportowców, branżowych dziennikarzy i fanów mody. Na pewno pamiętacie kolekcje Stelli McCartney dla Adidasa czy Rihanny dla Pumy. Wszystko wyprzedało się w mgnieniu oka, a ubrania z tych współprac są już kultowe. Czy tegoroczna kolekcja Victorii Beckham dla Reeboka ponowi sukces z poprzednich lat?
Inspiracja Kalifornią i latami 90.
Kolekcja nawiązuje do kalifornijskiego luzu i kultury surfingowej. Victoria Beckham zaprezentowała proste modele w jasnej kolorystyce bieli i beżów, ale skontrastowane z nasyconymi kolorami. Jest to ewidentnie ukłon w stronę sportowego stylu Reeboka lat 90, czerpiącego z archiwalnych modeli. Całość została podrasowana nowoczesnymi elementami, tworząc odzież streetową o najwyższej funkcjonalności, która na pewno przemówi do wszystkich konsumentów.
Funkcjonalność przede wszystkim
W kolekcji znajdziemy m.in. szorty, legginsy, bluzy z kapturem, bokserki, topy, bomberki, ale również akcesoria, takie jak plecaki, torby crossbody, czapki z daszkiem i buty. Rzeczy z kolekcji mają być przede wszystkim funkcjonalne i przeznaczone dla każdego. Na miasto, na siłownię, na co dzień – „Skrupulatnie ją projektowaliśmy pod kątem najwyższej funkcjonalności. W efekcie stworzyliśmy ubrania idealne na siłownię i jednocześnie tak uniwersalne, że odnajdą się w każdej rzeczywistości” – mówi V.B. Kolekcja została stworzona z materiału odprowadzającego ciepło z wbudowanym filtrem UV 50 dla ochrony przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym wraz z powłoką hydrofilową, która ma pochłaniać wilgoć. Użyto również przyjemnej w dotyku japońskiej tkaniny frotte i mieszanki bawełny z jedwabiem.
Idealnym uzupełnieniem kolekcji jest nowy model butów Rapide o monochromatycznej cholewce i niskim profilu. W kolekcji znajdziemy też wcześniejsze modele butów, takie jak Bolton oraz inspirowany stylem koszykarskim model Dual Court.
Produkty z kolekcji dostępne są w sklepach internetowych na całym świecie. Ceny jak na taką kolaborację nie są wysokie. Zaczynają się od 119 zł, a kończą na 699 zł.
Współpraca Victorii Beckham z Reebokiem jest na pewno jednym z gorętszych projektów w świecie sportu. Połączenie minimalizmu z funkcjonalnością to coś, co kobiety kochają najbardziej i taki właśnie był zamysł tej kolekcji. Czy zatem sportowa kolekcja Victorii dla Reeboka teraz też okaże się hitem sprzedażowym?