noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Uliczne witryny znowu otwarte”

REKLAMA
noSlotData

Marki odzieżowe i obuwnicze zaczęły ponownie otwierać sklepy. Giganci przyjęli różne strategie.

W różny sposób podchodzą firmy z branży obuwniczo-odzieżowej do poluzowanych od poniedziałku zasad handlu. Wśród przedstawicieli branży są zarówno tacy, którzy próbują sił w starciu z epidemią i testują zachowania konsumentów, jak i tacy, którzy na otwarcie sklepów jeszcze się nie zdecydowali. Według danych, które zebraliśmy, obecnie działa około 11 proc. istniejących sklepów z odzieżą i obuwiem. Będzie ich przybywać.

Do pierwszej grupy firm, które zdecydowały się na otwarcie sklepów, należy obuwniczy gigant CCC. Firma założona przez Dariusza Miłka jest w trakcie sprzedaży nowych akcji. Chce pozyskać z emisji 400–500 mln zł i musi przekonać inwestorów, że warto wyłożyć pieniądze.

Na początku tygodnia ruszyło 100 sklepów CCC ulokowanych poza galeriami handlowymi, w tzw. parkach handlowych. W wypadku CCC odpowiadają one za około 20 proc. wszystkich sklepów firmy w kraju.” – rp.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.rp.pl/Handel/304239859-Uliczne-witryny-znowu-otwarte.html?fbclid=IwAR1Gco1QD1Mv1DuAzb5fY8gu32qOS7lxZul9U1JaWi6jGS_D9EhGJ8EyU0o”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES