“Najnowsza kampania Medicine sprawiła, że o marce stało się głośno. Firma zdecydowała się promować ubrania będące lekiem na „ból istnienia”, co wywołało burzę w mediach społecznościowych. Internauci w licznych komentarzach skrytykowali pomysł powiązania robienia zakupów z poważnymi problemami psychicznymi.
Do udziału w kampanii zaproszono Dorotę Masłowską i Macieja Chorążego, którzy nie tylko zagrali w reklamie, ale również pojawiają się na zdjęciach zamieszczonych w społecznościowych kanałach firmy. I chociaż we wpisach zaznaczono, że „wszystkie informacje na temat »Terapii« mają charakter wyłącznie fikcyjny, służący kreacji artystycznej”, to internauci nie pozostawili na marketingowcach Medicine suchej nitki” – biznes.wprost.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://biznes.wprost.pl/handel/10358504/ubrania-lekiem-na-depresje-internauci-krytykuja-kampanie-polskiej-firmy.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]