Czy można przygotować kolekcję w pół miesiąca? Okazuje się, że tak. Kobieta, jaką przedstawił w swojej wizji, jest rebeliantką walczącą o swoje prawa i wolność. Jego projekty są inspirowane pojęciem rewolucji oraz przemianami, jakie zachodzą nie tylko w modzie, ale także w polityce i społeczeństwie. Trudno o bardziej trafioną kampanię biorąc pod uwagę aktualne wydarzenia dotyczące praw kobiet.
Kolorystyka projektów JACOBA opiera się na mocnych i wyrazistych barwach, które symbolizują siłę i rewolucję. Wszechobecne czerń i burgund są połączone ze srebrnymi cekinami oraz metalowymi detalami, takimi jak stalowe oczka i sprężynowe łańcuchy. W kolekcji dominują dopasowane do sylwetki asymetryczne sukienki z odsłoniętymi ramionami oraz klasyczne kobiece garnitury, które są przeznaczone dla kobiety silnej i wyzwolonej. Czerwony beret nadaje charakter buntowniczej stylizacji.
W kolekcji pojawiły się także sportowe elementy, takie jak kurtki typu bomber oraz wykończenia ściągaczem. Nie zabrakło jednak odwołania do kobiecej elegancji z lat 20. i 30. Projektant użył w swoich projektach formy obniżonej talii oraz plisowanych tkanin. Inspiracja tym okresem to nie tylko czerpanie z estetyki, ale także odniesienie do rewolucyjnego aspektu historii, kiedy to kobiety w większości krajów europejskich uzyskały prawa wyborcze.
Jeśli chodzi o kampanię to została ona utrzymana w charakterze działalności konspiracyjnej. W tle widzimy pracownię artystyczną, która jest miejscem spotkań trzech młodych rewolucjonistek. Kobiety planują przeciwstawić się panującej władzy i walczyć o swoje prawa.