
Indywidualizm i sztuka – istne szaleństwo
Indywidualistka jest kuratorką sztuki i aktywistką. W tym roku triumfy będą świecić printy inspirowane komiksami, a także łączenie różnych kolorów i faktur. Niestraszne nam połączenie wszystkich kolorów tęczy czy masywne wielobarwne frędzle. Indywidualizm jest nieustraszony i inspiruje się wszystkim co piękne, przesuwając granice i nieoczekiwanie mieszając grafiki, kolory czy style. Raf Simons rozpoczął nowy trend używając zdjęć Andy’ego Warhola i umieszczając je na dżinsach czy sukienkach. Inni podążyli jego śladem. Prada stworzyła płaszcz z komiksowym printem, Versace przedstawiło print total look, nadrukowując wzory na sukienkach, butach czy torebkach i oddając przy tym hołd Gianni’emu Versace. Marka Gucci również wykorzystała moc sztuki: Alessandro Michele zamiast wynajmować topowego fotografa, poprosił artystę Ignasi Monreal, aby namalował kampanię Gucci na wiosnę 2018. Czy kolaboracje ze sztuką zastąpią głośne od wielu lat współprace z branżą muzyczną?
Czytaj dalej…