Technologia z każdym dniem idzie do przodu, a moda bardzo chce i próbuje z tego postępu skorzystać. Do tej pory wiele marek, takich jak Ralph Lauren, Michael Kors czy Gucci starało się łączyć projektowanie z technologią, jednak takie próby nie były wyraźnie dostrzegalne na rynku mody dostępnej dla każdego.
Top Shop postanowił to zmienić i w środę ogłosił uruchomienie autorskiego programu Top Pitch, współtworzonego z L Marks, jako partnerem inwestycyjnym. Pomysłodawcy zachęcają młodych przedsiębiorców oraz start-upy do aplikowania do programu, będącego czterotygodniowym obozem szkoleniowym, podczas którego odbywać się będą liczne spotkania, dyskusje i warsztaty z ekspertami z Top Shopu i nie tylko, mające na celu pomoc w rozwoju biznesu, doskonaleniu urządzeń i wprowadzaniu ich na rynek. Najlepsi będą mieli szansę wstawienia swoich projektów do Top Shopu, a także na dofinansowanie od sir Philipa Greena. Celem jest stworzenie stylowego i funkcjonalnego produktu, pasującego do filozofii i klientów marki.
Zgłoszenia do Top Pitch trwają do 22 maja, a szansę ma każdy. Wykorzystywanie technologii w modzie ma ogromny potencjał, pytanie tylko, czy uda się jeszcze stworzyć coś, co szczerze zaskoczy i zachwyci? Tak czy inaczej, warto próbować, gdyż szacuje się, że rynek odzieży i akcesoriów wykorzystujących technologię, ma osiągnąć w 2020 roku wartość 34 miliardów dolarów.
Autor: Kasia Michalik