noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Tom Hardy ambasadorem Jo Malone London „Połączyliśmy nasze kreatywne siły, aby rzucić wyzwanie standardowemu podejściu do reklamowania”

REKLAMA
noSlotData

Ambasadorem zapachu Cypress & Grapevine Cologne Intense marki Jo Malone London został brytyjski aktor oraz producent filmowy, Tom Hardy – czytamy w komunikacie opublikowanym przez markę.

Przeczytaj również: Levi’s i McLaren łączą siły. Fani F1 muszą sprawdzić tę kolekcję

Tom Hardy i Jo Malone London łączą siły. Aktor został ambasadorem zapachu Cypress & Grapevine Cologne Intense

Tom Hardy znany jest ze swoich wyjątkowych ról, które dowodzą jego głębi, złożoności oraz wszechstronności jako aktora. Czerpiąc inspirację z zapachu Cypress & Grapevine Cologne Intense, w przygotowanym dla kampanii Jo Malone London filmie reklamowym, Tom przedstawia na ekranie Londyn we współpracy z uznanym reżyserem Edwardem Bergerem oraz swoim ojcem Chipsem Hardym. Jest to wizja Londynu celebrująca ekscentryczność, różnorodność i ekstrawagancję tego miasta.

Biorąc pod uwagę jego brytyjskie pochodzenie, dotychczasową aktorską karierę i zaangażowanie w działania na rzecz społeczeństwa oraz zdrowia psychicznego… Tom był oczywistym wyborem na ambasadora zapachu Cypress & Grapevine Cologne Intense. – Wspólna praca z marką Jo Malone London w ramach tej kampanii była zaszczytem i przyjemnością. To, co zaczęło się od podobnych zainteresowań pasji w zakresie podejmowanych działań filantropijnych, przekształciło się w dającą wiele satysfakcji kreatywną współpracę. U jej źródeł leży nasze obopólne zaangażowanie w długofalowe czynienie dobra. Cudownym doświadczeniem była praca z tak fantastycznym zespołem nad filmem reklamowym. Filmem, który nie tylko w nowatorski sposób prezentuje zapach. Także ukazuje Londyn takim, jakim go kochamy. Jako niesamowite miasto wraz z całą jego wyjątkowością i panującymi w nim sprzecznościami – stwierdził Tom Hardy.

Kampania Jo Malone London z udziałem Toma Hardy’ego

Tom Hardy występuje w filmie reklamowym zatytułowanym „The Exceptional And The Contradictory”. Nkręconym dla Cypress & Grapevine Cologne Intense według scenariusza Chipsa Hardy’ego, który ukazuje Londyn po zapadnięciu zmroku. Jego reżyserem jest cieszący się uznaniem na całym świecie Edward Berger, autorem zdjęć James Friend, a muzykę skomponował Volker Bertelmann.

Przeczytaj również: Estée Lauder – od nowojorskiej pasji do światowej sławy kosmetyków

W rezultacie otrzymaliśmy obraz, który nie tylko podkreśla wyzwalające poczucie dumy z bycia londyńczykiem. Również odzwierciedla podejście Toma do tego zapachu i olbrzymią rolę, jaką odgrywa on w opowieści. – Tom jest bez wątpienia niesamowicie utalentowany. Jest inteligentny, pełen empatii, hojny i troskliwy. Ale najbardziej ujęła nas jego chęć i gotowość do większego zaangażowania się w projekt, wykraczająca poza bycie jedynie ambasadorem perfum. Jest to prawdziwie partnerska współpraca, która celebruje zarówno historię marki Jo Malone London jak i rodzinne miasto Toma. Połączyliśmy nasze kreatywne siły, aby rzucić wyzwanie standardowemu podejściu do reklamowania zapachu. Jednocześnie nawiązując do naszego wspólnego zaangażowania w pracę na rzecz zdrowia psychicznego, podkreślając wagę kontynuowania tego dialogu. To dla nas prawdziwy zaszczyt, że Tom dołączył do rodziny Jo Malone London – podsumował Jo Dancey, Senior Vice President Global General Manager of Jo Malone London.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES