Kultowy zespół zdecydował się na kolaborację z Vilebrequin – francuską marką, specjalizującą się w produkcji strojów plażowych i kąpielowych.
Z pozoru pomysł wydaje się dość zaskakujący, ale gdy odkryje się, że marka powstała w Saint Tropez w 1971 roku, czyli dokładnie w tym samym czasie i miejscu, w którym Mick Jagger poślubił Biancę, pomysł współpracy staje się bardziej zrozumiały. Na minikolekcję składają się dwa rodzaje kąpielówek oraz t-shirty ozdobione m.in. kultowym logo Stonesów i okładkami ich albumów. Marka wypuściła też limitowaną edycję longboardów, pokrytych tym samym printem – jest ich tylko 30!
Kolekcja The Rolling Stones i Vilebrequin miała swoją premierę 26 maja w Los Angeles. Niestety, zespół zajęty promowaniem swojej wystawy w londyńskiej galerii Saatchi, nie mógł uczestniczyć w imprezie inaugurującej projekt.
Autor: Kasia Michalik