THE REVEAL to wyjątkowe wydarzenie, które zapoczątkowuje strategię FRIENDS WITH BENEFITS od PRM. To nie tylko prezentacja kolekcji, ale także spotkanie wykraczające poza tradycyjne schematy mody. W centrum inicjatywy stoją ambasadorzy marki – Linda, Konrad i Seba – twórcy związani z obszarami sztuki, designu i muzyki, którzy pokazują, jak ważne są autentyczność, pasja i społeczność.
PRM to koncept o ponadprzeciętnej wizji. Twórcy zdecydowali się na autorską formułę concept store łączącą najwyższej klasy modę z najważniejszymi elementami współczesnej kultury. Sercem PRM jest PRM CONCEPT STORE w warszawskiej Fabryce Norblina, zajmujący powierzchnię 600 m². Znajdziemy tam starannie wyselekcjonowane kolekcje od marek niedostępnych dotąd w tej części Europy, a także limitowane dropy, kolekcjonerskie obiekty czy unikalną selekcję płyt winylowych pod okiem Wojtka Mazolewskiego.
THE REVEAL – wyjątkowe wydarzenie PRM
THE REVEAL, zorganizowane 20 marca w warszawskiej przestrzeni eventowej Bohema 2.8, to pierwsza odsłona strategii FRIENDS WITH BENEFITS. Wydarzenie przyciągnęło wszystkich, którzy wiedzą, gdzie patrzeć i dostrzegają w modzie coś więcej niż tylko ubrania. PRM, we współpracy z marką adidas oraz ambasadorami, zaprosiło gości na „domówkę poza domem” – miejsce celebracji kreatywności na najwyższym poziomie i oficjalnego rozpoczęcia współpracy z kluczowymi partnerami oraz najbardziej autentycznymi reprezentantami polskiej sceny artystyczno-kreatywnej.

Ambasadorzy PRM ujawnieni
Wśród ambasadorów PRM znaleźli się:
- Linda Golińska – stylistka mody i kostiumografka, dla której moda to tożsamość i forma ekspresji.
- Konrad Martynowicz – menedżer muzyczny silnie związany ze sceną elektroniczną, wspiera rozwój twórców muzyki.
- Seba Tokarczyk – kostiumograf, projektant i stylista postrzegający modę jako sposób na życie i dialog ze światem.
Trójka ambasadorów doskonale obrazuje, jak PRM wypełnia przestrzeń łączącą streetfashion z luksusem i mainstream z awangardą. Ich wizja i pasja stają się fundamentem nowej definicji stylu, w której liczą się kreatywność i autentyczność.

PRM tworzy przyszłość, stawiając na lokalną kulturę
– „Stawiamy na budowanie otwartej, bezgranicznej społeczności, nie tylko na lokalnym, ale również międzynarodowym rynku. Naszą misją jest promowanie polskiego krajobrazu poza jego granicami. (…) Nasi ambasadorowie idealnie podkreślają najważniejsze,niekomercyjne dla nas wartości, czyli sztukę, design i muzykę, i są najlepszymi twarzami naszej społeczności” – podsumowuje Kaja Wrzeszcz, Dyrektor Marketingu PRM.
Strategia FRIENDS WITH BENEFITS podkreśla, że PRM to ruch, w którym liczy się przede wszystkim świadoma kooperacja z pasjonatami różnych dziedzin. Budując silną społeczność i zapraszając do współpracy artystów, designerów i miłośników mody ulicznej, PRM wyznacza nowe trendy i kreuje kulturę, która łączy ludzi o wspólnych wartościach i wrażliwości estetycznej.

Przeczytaj rozmowę z Kamilem Bajołkiem i Kają Wrzeszcz, którzy stoją za rozwojem konceptu PRM